joscabrio schreef:Ja maar vroeger had je metalen regenpijpen das nu plastic.
Klacht indienen!
wiebo schreef:the_destroyers schreef:Vroeger moet zo een goede tijd geweest zijn, snel rijden zonder problemen met de politie, goeie muziek, ik ben in de verkeerde tijd geboren!!!
Nou, die politie was er wel degelijk hoor!
joscabrio schreef:ja maar de politie was toen veel socialer als nu, en erg veel verstand van de fs1 hadden ze niet![]()
Als ze je aanhielden moest je volgas geven, dan trok je de choke er op en 4 takte hij.
ooh niet opgevoerd was dan het antwoord.
Of voelen of er een fietskettingkje op zat dat moest toen he, nou daar ging altijd een lekkere kloder vet op
dat zo zat dat ze de vingers lekker vol hadden![]()
Ze reden toen nog met kevers, daar gingen ze je dan mee achterna maar in de bochten was je ze meteen kwijt
drempels waren er niet, en voetgangers wisten hun plaats nog dus open dat gas.
Alleen motor agenten waren een probleem![]()
Maar politie auto,s raakten je meestal wel kwijt![]()
en was je een paar keer ontkomen dan ging je naar je verzekeringsagent en zei ik ben mijn plaatje verloren, dan
kreeg je weer een nieuwe met andere nummers, dus hadden ze je nummer en kwamen ze bij je thuis dan controleerden ze en ja dat nummer klopt niet
the_destroyers schreef:Vroeger moet zo een goede tijd geweest zijn, snel rijden zonder problemen met de politie, goeie muziek, ik ben in de verkeerde tijd geboren!!!
marco schreef:Jeti schreef:Neem jij een motor-bril mee naar de meeting? Dan maak ik de foto van je avatar met jouw hoofd. Kunnen we later wel bewerken in fotosoep. Valt toch niet te verknallen
![]()
![]()
@Laars zie je wel eens een blauwe WRX rijden in Dordrecht?
joscabrio schreef:ja maar de politie was toen veel socialer als nu, en erg veel verstand van de fs1 hadden ze niet![]()
Als ze je aanhielden moest je volgas geven, dan trok je de choke er op en 4 takte hij.
ooh niet opgevoerd was dan het antwoord.
Of voelen of er een fietskettingkje op zat dat moest toen he, nou daar ging altijd een lekkere kloder vet op
dat zo zat dat ze de vingers lekker vol hadden![]()
Ze reden toen nog met kevers, daar gingen ze je dan mee achterna maar in de bochten was je ze meteen kwijt
drempels waren er niet, en voetgangers wisten hun plaats nog dus open dat gas.
Alleen motor agenten waren een probleem![]()
Maar politie auto,s raakten je meestal wel kwijt![]()
en was je een paar keer ontkomen dan ging je naar je verzekeringsagent en zei ik ben mijn plaatje verloren, dan
kreeg je weer een nieuwe met andere nummers, dus hadden ze je nummer en kwamen ze bij je thuis dan controleerden ze en ja dat nummer klopt niet