occ1s schreef:Lal vandaag vergeten mn kabel waar benzine door stroomt aan mn carburateur vast te maken, kwam te laat achter xD/.. wel wat litertjes kwijt xD
Je was zeker al een paar kilometer verderop voor je er achter kwam
net mn blok gereviseerd... 10 minuten laten draaien, na 2 keer volgas geven slaat mn cilinder vol vast blijkt er een pinnetje van mn naaldlager tussen cilinder en zuiger te zijn gekomen... cilinder, zuiger, zuigerveren en naaldlager finaal overleden.
occ1s schreef:Lal vandaag vergeten mn kabel waar benzine door stroomt aan mn carburateur vast te maken, kwam te laat achter xD/.. wel wat litertjes kwijt xD
Je was zeker al een paar kilometer verderop voor je er achter kwam
Lal nee, mocht ivm met stank en hond (gezeik van mn ouders) niet voor het huis starten, had de benzine kraan al open, en moest toen een eindje lopen.. ja... balen
jeroenvans schreef: net mn blok gereviseerd... 10 minuten laten draaien, na 2 keer volgas geven slaat mn cilinder vol vast blijkt er een pinnetje van mn naaldlager tussen cilinder en zuiger te zijn gekomen... cilinder, zuiger, zuigerveren en naaldlager finaal overleden.
hoe het kan??? geen idee
zie links voor foto's
wtf dat ding zit echt in je zuiger gewoon
waarschijnlijk is dat pinnetje uit mn naaldlager in mn blok gevallen toen ik mn cilinder monteerde en blijven liggen tot ik gas gaf en toen in mijn zuiger gekomen(hij zat er echt in inderdaad) met alle gevolgen van dien(zuigerveren in stukjes en cilinder en zuiger naar de tief...
dat naaldlager was 2 maand oud... gekocht bij yamahafs1.com
de webshop van bromfietsallerlei is btw open... vet goedkoop... en voor mij nog in de buurt ook
mijn laatste fs1 blunder was eeerst aan proberen te kicken zonder dat me kontaktslot goed stond, en toen deed hij het nog niet omdat me benzine kraan dicht was
haastig een poging doen om nieuwe kabels er op te leggen en het daarbij presteren de koppeling rechts en de voorrem links aan te sluiten.
Vond het al zo lastig wegrijden en bij een hele korte langzame bocht naar links gleed mijn voorwiel weg ipv te ontkoppelen. Raadselachtig staan kijken en daarna mijn enorme blunder ingezien