zoek Fs1 1973 een opknappertje
zoek Fs1 1973 een opknappertje
Hoi,
Ik ben al geruime tijd van plan om een Yamaha b jaar 1973 model nr als ik het goed heb 378 te gaan opknapen.
Nu weet ik nog niet of ik hem helemaal origineel wil maken, of zo als ik hem heb gehad toen ik 16 was.
Nu was de mijne (in ong 1976/77 met veel schroom wat toen hip).
Kan iemand mij vertellen of er adressen zijn waar zo iets te koop is en woont er toevallig iemand in den Bosch om vlak, bij zodat ik eens een keer een praatje kan maken over hoe en wat.
Gr Ron
Ik ben al geruime tijd van plan om een Yamaha b jaar 1973 model nr als ik het goed heb 378 te gaan opknapen.
Nu weet ik nog niet of ik hem helemaal origineel wil maken, of zo als ik hem heb gehad toen ik 16 was.
Nu was de mijne (in ong 1976/77 met veel schroom wat toen hip).
Kan iemand mij vertellen of er adressen zijn waar zo iets te koop is en woont er toevallig iemand in den Bosch om vlak, bij zodat ik eens een keer een praatje kan maken over hoe en wat.
Gr Ron
- marco
- Sheriff of the Posbank
Re: zoek Fs1 1973 een opknappertje
ron snoeck schreef:Kan iemand mij vertellen of er adressen zijn waar zo iets te koop is en woont er toevallig iemand in den Bosch om vlak, bij zodat ik eens een keer een praatje kan maken over hoe en wat.
Welkom op het forum Ron.
Fs1shop Almere en Yampe verkopen fs1's maar op marktplaats en hier op het forum worden ook regelmatig fs1'1 aangeboden.
Of er iemand vlakbij den bosch woont weet ik zo niet.
Yamaha Sheriff 1981
Hoi,
Alvast bedankt voor de reactie.
Waar ik ook aan heb zitten denken, is om helemaal met niets te beginnen
en dan telkens losse onderdelen op de kop zien te tikken.
Weet niet of alles nog zomaar te koop is.
bv beginnen met een frame en moterblok. is dit perfect ok dan weer naar verdere onderdelen speuren.
Zou dit te doen zijn ?
gr Ron
bv beginnen met een frame en moterblok. is dit perfect ok dan weer naar verdere onderdelen speuren.
Zou dit te doen zijn ?
gr Ron
-
- 7500km gereden
ron snoeck schreef:Hoi,
Zou dit te doen zijn ?
gr Ron
op die manier ga je waarschijnlijk wel heel duur uitkomen
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 2500km gereden
Een 378 met plaatjestank in de goeie kleur 1973, zit behoorlijk aan de prijs, maar gelukkig niet meer zoveel als het was.
Meer als 800 zou ik voor een opknapper zeker niet betalen en dan moet ie nog vrijwel kompleet zijn en de speciafieke kenmerken hebben van het plaatjestank model 69-73 hebben.
Losse plaatjestanken komen ook regelmatig voorbij op mp nu staan er ook een paar op maar 100 euro is voor een in kleur exemplaar zonder plaatjes dik betaald en voor een kleur/wit model eigenlijk al te duur.
Vergis je niet wat sommige idioten voor de plaatjes vragen.
Ik ben ook dom geweest om er een uit onderdelen te gaan bouwen, als ik het over moest doen kocht ik een redelijk komplete.
Meer als 800 zou ik voor een opknapper zeker niet betalen en dan moet ie nog vrijwel kompleet zijn en de speciafieke kenmerken hebben van het plaatjestank model 69-73 hebben.
Losse plaatjestanken komen ook regelmatig voorbij op mp nu staan er ook een paar op maar 100 euro is voor een in kleur exemplaar zonder plaatjes dik betaald en voor een kleur/wit model eigenlijk al te duur.
Vergis je niet wat sommige idioten voor de plaatjes vragen.
Ik ben ook dom geweest om er een uit onderdelen te gaan bouwen, als ik het over moest doen kocht ik een redelijk komplete.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- Ton
- 250km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden