Trouwens welke maten hebben de meeste in hun 16 immi, ik heb er nu een 150 inzitten van de jongens van fs1 team Almere maar die is aan de rijke kant, alleen na lang veel toeren draaien is de bougie koffiebruin
Daan1990 schreef:Trouwens welke maten hebben de meeste in hun 16 immi, ik heb er nu een 150 inzitten van de jongens van fs1 team Almere maar die is aan de rijke kant, alleen na lang veel toeren draaien is de bougie koffiebruin
Brommer loopt sinds kort heel moeilijk.
Sinds 2 weken loopt ie nauwelijks voor de eerste 3 minuten (0 naar 20 in 3 sec). En een beetje moeilijk starten.
Sinds een paar dagen wil ie niet meer harder dan 70 (was daarvoor 85)
veel gestotter bij volgas, soms zelfs terugvallen in toeren/snelheid.
uitlaat is kool vrij (einddemper)
Te kleine sproeier, of gewoon de carb reinigen?
henkie22222 schreef:Brommer loopt sinds kort heel moeilijk. Sinds 2 weken loopt ie nauwelijks voor de eerste 3 minuten (0 naar 20 in 3 sec). En een beetje moeilijk starten. Sinds een paar dagen wil ie niet meer harder dan 70 (was daarvoor 85) veel gestotter bij volgas, soms zelfs terugvallen in toeren/snelheid. uitlaat is kool vrij (einddemper) Te kleine sproeier, of gewoon de carb reinigen?
punten stellen denk ik
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
henkie22222 schreef:Brommer loopt sinds kort heel moeilijk. Sinds 2 weken loopt ie nauwelijks voor de eerste 3 minuten (0 naar 20 in 3 sec). En een beetje moeilijk starten. Sinds een paar dagen wil ie niet meer harder dan 70 (was daarvoor 85) veel gestotter bij volgas, soms zelfs terugvallen in toeren/snelheid. uitlaat is kool vrij (einddemper) Te kleine sproeier, of gewoon de carb reinigen?
punten stellen denk ik
He bah. Dat zie ik dus echt niet zitten.
HJ heeft die dingen een maand of 2 terug no voor me gecontroleerd.
gaat dat zo snel met die krengen?
punten stellen denk ik
He bah. Dat zie ik dus echt niet zitten. HJ heeft die dingen een maand of 2 terug no voor me gecontroleerd. gaat dat zo snel met die krengen?
dan kan ja
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb nu een ebay account, en sommige dingen zijn daar echt goedkoop.
zat bijvoorbeeld even naar telefoons te kijken, scheelt meer dan €60! Alleen of dat wel veilig is?
Ebay is over het algemeen veilig, je moet kijken naar de feedbaxk van de desbetreffende verkoper. Paypal wijst zich vanzelf als je een axcount aanmaakt