The Big small question topic, partnumber 7
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
the_destroyers schreef:marco schreef:Met je afstelling.
die zou juist goed moeten zitten, heb ik nog nooit verandert aan die brommer, altijd goed geweest.
Nu heeft wel effe stilgestaan, en ik weet dat er wel wat vuiligheid kan zitten in die benzine, en ik heb geen filtertje...
dan weet je wat je te doen staat

-
- 5000km gereden
Arnoute schreef:the_destroyers schreef:marco schreef:Met je afstelling.
die zou juist goed moeten zitten, heb ik nog nooit verandert aan die brommer, altijd goed geweest.
Nu heeft wel effe stilgestaan, en ik weet dat er wel wat vuiligheid kan zitten in die benzine, en ik heb geen filtertje...
Dus het kan hier aan liggen?

Ik denk het wel ja.
the_destroyers schreef:Arnoute schreef:the_destroyers schreef:marco schreef:Met je afstelling.
Dus het kan hier aan liggen?
Ik denk het wel ja.
het KAN daar aan liggen, maar aangezien een carb kuisen nooit kwaad kan en zeker niet veel werk is, zou ik het zowiezo eens doen

- NIX
- 10000km gereden
Het kan er ook aan liggen dat spreeuwen deze week westwaarts vliegen. Maar ik zou eerst die zaken uitsluiten waar je zelf het meeste invloed op hebt.
Dit is er een in de categorie: Mijn wc stroomt over na het doortrekken. Zou een verstopt riool de oorzaak kunnen zijn? Ik heb laatst een paar bloemkolen proberen door te spoelen.
Hup, de schuur in!
Dit is er een in de categorie: Mijn wc stroomt over na het doortrekken. Zou een verstopt riool de oorzaak kunnen zijn? Ik heb laatst een paar bloemkolen proberen door te spoelen.
Hup, de schuur in!
Kijk eerst even in de FAQ.