The Big small question topic, partnumber 7
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10825
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Linkergat. Is 14mm hoog bij een street voor de holle as en je normale as is 12mm. Je moet dus wat maken om dat een beetje op te vullen. Ik gebruikte wel eens een stukje waterleiding of een afgezaagd stukje holle as om een later wiel pas te maken. De kettingspanner werkt als een dikke ring zodat je de boel gewoon vast kan draaien.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
NIX schreef:Linkergat. Is 14mm hoog bij een street voor de holle as en je normale as is 12mm. Je moet dus wat maken om dat een beetje op te vullen. Ik gebruikte wel eens een stukje waterleiding of een afgezaagd stukje holle as om een later wiel pas te maken. De kettingspanner werkt als een dikke ring zodat je de boel gewoon vast kan draaien.
Ik heb ook eeen geschikte leiding gevonden ja, zo ga ik het wel kunnen oplossen.
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
Ik heb vanavond wel een echte klap gemaakt met mn brommer.
Hij draaide nog wel mooi, niet afgeslagen ofzo.
Maar ik moet iets schuin sturen om recht te kunnen rijden.
Wil dat dan zeggen dat mijn stuur dan een slag heeft, of kan mijn hele vorvork schuin zijn?
Ik ben gevallen (door een aanrijding) tegen max 10 km/u
Hij draaide nog wel mooi, niet afgeslagen ofzo.
Maar ik moet iets schuin sturen om recht te kunnen rijden.
Wil dat dan zeggen dat mijn stuur dan een slag heeft, of kan mijn hele vorvork schuin zijn?
Ik ben gevallen (door een aanrijding) tegen max 10 km/u
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
the_destroyers schreef:Ik heb vanavond wel een echte klap gemaakt met mn brommer.
Hij draaide nog wel mooi, niet afgeslagen ofzo.
Maar ik moet iets schuin sturen om recht te kunnen rijden.
Wil dat dan zeggen dat mijn stuur dan een slag heeft, of kan mijn hele vorvork schuin zijn?
Ik ben gevallen (door een aanrijding) tegen max 10 km/u
Heb het antwoordt reeds
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
kan je een nieuwe zuiger in een al ingereden cillinder plaatsen?
Dan is de kolbenschmidt van sjon wel een oplossing namelijk, die is alleen als 41mm te koop (en dat is die f5b al)
of fs1shop : http://www.fs1shop.nl/50cc-zuiger-4100- ... -1351.html
Dan is de kolbenschmidt van sjon wel een oplossing namelijk, die is alleen als 41mm te koop (en dat is die f5b al)
of fs1shop : http://www.fs1shop.nl/50cc-zuiger-4100- ... -1351.html
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6140
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
- Locatie: Mechelen
Ik heb al even in de faq gekeken maar ga het hier toch nog maar eens vragen voor de zekerheid
Als ik men carters wil spuiten... welke code van verf is het nu juist?
+ als ik alles afschuur, welke lagen moeten er dan allemaal op?
edit: Laag primmer/ 2 lagen zilver/ hittebestendige blanke lak?
Deze kleur goed?: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=1633

Als ik men carters wil spuiten... welke code van verf is het nu juist?
+ als ik alles afschuur, welke lagen moeten er dan allemaal op?
edit: Laag primmer/ 2 lagen zilver/ hittebestendige blanke lak?
Deze kleur goed?: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=1633
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
je hebt denk ik oud model
platen en veren zijn volgens mij hetzelfde...............alleen de boutjes zijn anders, andere lengte en andere uitvoering
in principe slijten de gevoerde platen, alu deksels, veren worden slapper, de kooi slaat in en de dempingrubbers vertonen vaak overmatige speling
wat foto's van je koppeling doet wonderen, dan kunnen we goed advies geven
platen en veren zijn volgens mij hetzelfde...............alleen de boutjes zijn anders, andere lengte en andere uitvoering
in principe slijten de gevoerde platen, alu deksels, veren worden slapper, de kooi slaat in en de dempingrubbers vertonen vaak overmatige speling
wat foto's van je koppeling doet wonderen, dan kunnen we goed advies geven
- fs1_1j6
- 250km gereden
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
- Locatie: Berlaar, België