Ja daar heb ik ook naar zitten kijken maar heb hier al zoveel huilverhalen over gehoord met gescheurde cilinderhemden en weet ik veel wat dat ik die niet verder ga overwegen.
Wel zojuist bericht gehad van JMPB dat met 6-8 weken de parmakits weer leverbaar zijn
POTJANDORIE
water in mijn olieresevoir voor de mengsmering en niet zo,n klein beetje ook.
brommer aan het stotteren en cilinder gloepie heet.
ook water in de oliepomp, moet ik de pomp uitelkaar halen of gewoon de olieslang er weer op??????
petje schreef:je moet heel die oliepomp rotzooi eraf halen, een blindkapje bij almere bestellen, en gewoon zelf gaan mengen met putoline mx5.
Is da beter als castrol tts?
ik meng in mijn crossmotor met Putoline MX5 (omdat ik daar mee moet rijden van het bedrijf en het voor mij heel goedkoop is ), straks even met MX7 om uit te testen.
Maar met de gewone brommer is het verschil tussen die 2 oliën nihil.
Ze hebben iets andere toevoegingen dat is het enige verschil tussen die 2
petje schreef:je moet heel die oliepomp rotzooi eraf halen, een blindkapje bij almere bestellen, en gewoon zelf gaan mengen met putoline mx5.
heb hem omgebouwt naar een beumer inclusief de zijkappen en die hebben veel geld gekost en wil het graag zo laten pomp werkt perfect ,dus at is het beste om te doen inplaats het er afhalen?
[quote="marco"]Of het witte plastic tandwiel uit je blok halen dat de pomp aandrijft dan kan je de rest gewoon laten zitten en ziet het er nog origineel uit.[/quote
dat klopt Marco maar de pomp is nog prima en je uitlaat ook bromt lekker
@Martin maakt die wel een mooi geluid? Heb de uitlaat er zelf nooit onder gehad.
Marco
zekers een mooi zwaar brom geluid niet van dat gejank
ben er blij mee kevin wou hem erniet op .Die van hem staat nu te koop met kenteken.
Vind het wel jammer dat ie hem weg doet druk genoeg mee geweest en henk ook blok gereviseerd