Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 08 aug 2011, 23:16
marco schreef: Triforce schreef: marco schreef: Doe mij maar een paar liter mx5
Word je benzine wel mooi blauw van
Was eerst rood nu is het blauw.
@Martin maakt die wel een mooi geluid?
Heb de uitlaat er zelf nooit onder gehad.
De nieuwe MX5 is blauw, heb ook nog wel motorex, die maakt hem groen, kan je zelfs tot 1% mengen
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 08 aug 2011, 23:19
Wat kost bij jou een liter mx5?
Yamaha Sheriff 1981
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 09 aug 2011, 12:46
marco schreef: Wat kost bij jou een liter mx5?
12.50 euries voor 1 liter en 45.30 voor 4 liter
ik haal ze voor mezelf voor 8 euro per flacon
stijn123321
Aan het inrijden
Berichten: 42 Lid geworden op: 24 jan 2010, 00:26
Locatie: Denekamp
Bericht
door stijn123321 » 09 aug 2011, 19:58
even een vraagje,
ik heb een nieuwe opgeladen accu aangesloten,
gisteren kon ik alles tegelijk laten branden,
maar nu als ik contactslot helemaal naar recht doe, doet het neutraallampje,knipperlicht en remlicht niet meer, en het is ook niet zo dat die dan heel zacht branden, gewoon helemaal niets. maar het achterlicht en kmteller licht wel in die stand.
waar kan dat aan liggen?
groet stijn.
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 10 aug 2011, 21:15
Kan ik gewoon een auto toeter op mijn mz (6v) monteren?
FS1SE
1000km gereden
Berichten: 1038 Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen
Bericht
door FS1SE » 10 aug 2011, 21:20
Jeti schreef: Kan ik gewoon een auto toeter op mijn mz (6v) monteren?
ja dat kan zal het alleen niet doen als dit een 12 volt toeter is
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 10 aug 2011, 23:31
Jeti schreef: Kan ik gewoon een auto toeter op mijn mz (6v) monteren?
Gewoon zn universele van een brommer nemen.
Yamaha Sheriff 1981
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 12 aug 2011, 20:35
Een vraagje over de voorvork:
Kan je een 2ru voorvork gebruiken, om een oud type voorwiel in te plaatsen met rem rechts, door de voorvorkpoten gewoon om de draaien?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 12 aug 2011, 20:36
Denk het wel.
Yamaha Sheriff 1981
fs1_1j6
250km gereden
Berichten: 304 Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
Locatie: Berlaar, België
Bericht
door fs1_1j6 » 13 aug 2011, 10:43
Moet er in een DX voorvork evenveel olie als in een gewone voorvork?
En hoeveel is dat dan exact? Ik vind 2 verschillende hoeveelheden op het forum: 130cc en 134cc.
Monkeymadness
Bericht
door Monkeymadness » 13 aug 2011, 13:19
fs1_1j6 schreef: Moet er in een DX voorvork evenveel olie als in een gewone voorvork? En hoeveel is dat dan exact? Ik vind 2 verschillende hoeveelheden op het forum: 130cc en 134cc.
ik zou dan de 130cc doen, en als je niet tevreden bent 4cc meer...
Vincent2
250km gereden
Berichten: 459 Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
Locatie: langdorp
Bericht
door Vincent2 » 14 aug 2011, 17:23
Hoe kan je best je tank afsluiten als je gaat ontroesten met citroenzuur? Of gewoon benzinekraan erop laten? Kan rubber tegen citroenzuur?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 14 aug 2011, 17:26
Beter een oude benzinekraan/dop gebruiken voor de zekerheid.
Yamaha Sheriff 1981
fs1_1j6
250km gereden
Berichten: 304 Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
Locatie: Berlaar, België
Bericht
door fs1_1j6 » 14 aug 2011, 17:28
fs1_1j6 schreef: Moet er in een DX voorvork evenveel olie als in een gewone voorvork? En hoeveel is dat dan exact?
Nu zie ik dat er in de rechtervork meer moet dan de linkse.
Is er niemand die de exacte hoeveelheden weet, uit een werkplaatshandboek ofzo?
Deze topic vind ik veel op het forum, maar overal staat er iets anders, dus nu weet ik het niet meer..
En het gaat hier om een DX voorvork, weet niet of dit verschilt met een gewone voorvork
mvg.