De Hiace is wel het beste busje dat er ooit gemaakt is.
Heb er ook eentje gehad nooit problemen mee en alles volgas.
Die moet als het goed is ook ergens in Afrika rondrijden.
Laatst gewijzigd door marco op 16 aug 2011, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Wist je dat... morgen zeer vroeg vertrekken voor 4 dagen pukkelpop Wel wat anders dan vorig jaar, maar het zal in ieder geval een hele belevenis zijn Tot binnenkort allemaal
jensje36 schreef:Wist je dat... morgen zeer vroeg vertrekken voor 4 dagen pukkelpop Wel wat anders dan vorig jaar, maar het zal in ieder geval een hele belevenis zijn Tot binnenkort allemaal
Nee en dat is geen geintje ze ging achter johan aan en ik er ook achter aan ze ging gewoon 80, en toen zei ze, oh ik had nog gas over...... Zal ik toch wat moeten gaan verzinnen want die fs1 loopt geloof ik harder als mijn 2ru.
Ja sorry camera niet snel genoeg, nee als hij helemaal klaar is voor limburg II, zit nu alle kleuren op aan onderdelen voor zekerheid.
Maar word mooi geel met oranje striping.
Sorry gino nee we hebben verschillende snelheden gereden niks te hard, alleen johan ging even doortrekken en ze ging er achter aan.
Maar koppeling gaat nu, wel andere koppeling stift geplaatst was iets langer en nu blijft mijn wormwiel wel heel, erg vreemd loopt anders tegen draadbus aan van tandwiel as.