als die verstreking nou ook een beetje bij mij in de buurt is, wil ik er wel wat voor betalen. Zou zien of ik nog een mooi kiekje kan maken . Ik woon in groningen. Moet er wel op de brommer heen kunnen.
Wessel de Boer schreef:als die verstreking nou ook een beetje bij mij in de buurt is, wil ik er wel wat voor betalen. Zou zien of ik nog een mooi kiekje kan maken . Ik woon in groningen. Moet er wel op de brommer heen kunnen.
jensje36 schreef:Die foto dat zwepper instuurde met die stier is super
Wat een beest
Ik had vandaag ook wel leuke plaatsen gezien om foto's te maken maar ik had geen zin om mijn bagage er af te halen voor de foto.
Ga er nog wel een keer heen als het mooi weer is.
Thx to Ruud met him on my trip at an icecream stand in the middle of nowhere he was so nice and set his car into the right light to make a picture with my fizzy!
Manta manta! Nice. Almost the same colour als your fizzy an old friend of mine had a manta. The thing was yellow and looked bad ass (lowered and german style rims )
valbeugel is er nu af maar op zich een goede combi hoor alleen nie met een plaatjestank.
heb ook nog steeds m,n twijfels over knipperlichten op deze.
maarja t is wel verrekte handig om een plastic tasje aan te hangen en
in t donker natuurlijk overdag heb je er niet veel aan zoals vandaag je ziet amper
dat ze knipperen.
p.s. Ik bedenk me nu op de foto is de tweede brug in aanbouw maar begin jaren 70 was
de eerste in aanbouw dat waren toch de fs1 jaren
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.