Ja, pfft, toen in die camper 2 jr geleden ook Werd gewoon wakker met een droge bek en uitgedroogde huid.
In de hut doe ik al geen vest of jas meer aan. Gisteren kwam ik gewoon in m'n shirtje daar aan.
Jeti schreef:Ja, pfft, toen in die camper 2 jr geleden ook Werd gewoon wakker met een droge bek en uitgedroogde huid. In de hut doe ik al geen vest of jas meer aan. Gisteren kwam ik gewoon in m'n shirtje daar aan.
heb je met mij in de camper geslapen? oja ik weet het weer nog wat warmer maken dan en er gaat nog meer uit.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ik naar huis ben gestuurd omdat ik aan het hoesten, niet-praten door vertyfte keel en overgeven was Bad is aan het vollopen, en daarna naar bed, vervelen.
Jeti schreef:Dat ik naar huis ben gestuurd omdat ik aan het hoesten, niet-praten door vertyfte keel en overgeven was Bad is aan het vollopen, en daarna naar bed, vervelen.
Gisteravond vond ik het originele beugelstuur van mijn FS1-P. Was even vergeten dat er origineel een ander stuur op zat toen ik hem kocht dan het nu gemonteerde stokstuur. Het stokstuur heb ik destijds gekocht om de brommer weer in "originele" staat, d.w.z. volgens de foto van de introductie in Motor in 1970, te maken. Blijkt nu dus eigenlijk dat dit beugelstuur er origineel op hoort .
Even opnieuw laten verchromen en een keer monteren dus. Bijkomstig voordeel is wel dat ik niet meer achter korte kabels aan hoef als er eens eentje breekt .