Het grote kleine vragen topic
- Handyman
- 500km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
dat zal ik na moeten kijken
maar je hebt buiten memb of rotati ook nog verschillen op de tandwielas.
dus met en zonder trapstel.
voor de trapstel is de binnen diameter groter dan bij een korten as zonder trapstel.
bij de rotatie deksel zit een keerring die bijzonder is deze dicht af aan 2 kanten.
deze heeft dus 2 lippen.
gr gino
maar je hebt buiten memb of rotati ook nog verschillen op de tandwielas.
dus met en zonder trapstel.
voor de trapstel is de binnen diameter groter dan bij een korten as zonder trapstel.
bij de rotatie deksel zit een keerring die bijzonder is deze dicht af aan 2 kanten.
deze heeft dus 2 lippen.
gr gino
- bromtolfs1
- 100km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
- bromtolfs1
- 100km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Axel schreef:Weet iemand hoe k kan voorkomen dat me gas steeds blijft hangen? Heb ut nu voor de derde keer al en de eerste twee keer haalde ik alles los en heb alles gesmeerd en toen ging het weer een tijdje goed maar nu is het dus weer....
Misschien is de veer in je carburateur niet zo stug meer, of blijft je gasschuif ergens steken?
Ok ok,
Ik had dus mn cil er af getrokken, omdat ik vond dat ik de uitlaatpoort maar is moest gaan ontkolen, zat namelijk bijna dicht ! En een warmloper heb ik geen zin in.
Dus ik trek die cilinder eraf, waarmee ik ongeveer 650/700 km heb gereden ! Bleek dat er onderin de cil nog allemaal hoon groeven staan, en dat mn zuiger ook nog groefjes heeft staan alsof hij redelijk nieuw is ! Nu zitten er toch alsnog mini krasjes in mn cil die ik niet kan voelen, maar die je wel ziet zitten. Evenals op mn zuiger, deze heeft ook van die bruine vlekken onder de zuigerveren ! En er zit een rand van ongeveer een halve cm boven in de cil (dus bij de rand) die helemaal bruin is.
Nu wil ik weten wat ik moet doen, ik ga sowieso een nieuw zuigertje aanschaffen. Mn setup is:
immi f5b
snelle uitlaat
16mm
13 44
standaard schijf
160 sproeier
gasnaald op de een na onderste stand
Ik zeg een 150 sproeier erin ?
Ik had dus mn cil er af getrokken, omdat ik vond dat ik de uitlaatpoort maar is moest gaan ontkolen, zat namelijk bijna dicht ! En een warmloper heb ik geen zin in.
Dus ik trek die cilinder eraf, waarmee ik ongeveer 650/700 km heb gereden ! Bleek dat er onderin de cil nog allemaal hoon groeven staan, en dat mn zuiger ook nog groefjes heeft staan alsof hij redelijk nieuw is ! Nu zitten er toch alsnog mini krasjes in mn cil die ik niet kan voelen, maar die je wel ziet zitten. Evenals op mn zuiger, deze heeft ook van die bruine vlekken onder de zuigerveren ! En er zit een rand van ongeveer een halve cm boven in de cil (dus bij de rand) die helemaal bruin is.
Nu wil ik weten wat ik moet doen, ik ga sowieso een nieuw zuigertje aanschaffen. Mn setup is:
immi f5b
snelle uitlaat
16mm
13 44
standaard schijf
160 sproeier
gasnaald op de een na onderste stand
Ik zeg een 150 sproeier erin ?