
Sam's Hotrod Pickup
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 16 jun 2011, 17:26
- Locatie: St.Jacobiparochie
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Bob
- 1500km gereden
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
- Locatie: Roosteren
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
ja, de stock intake wordt dan gewisseld met een edelbrock super dual-intake.
die heeft plek voor twee carbs..
die heb ik opt oog liggen bij een vriend, dus komt wel goed!
als nu die cilinderkoppen nog vrijgegeven worden dr de douane is hij bijna compleet van uitbouwstukken
die linksboven wordt het.. maar dan wel liefst de echte oude ipv een remake..
met zo'n slingshot komen de carbs te hoog en moet je een gat in je motorkap maken, dat was niet het plan..
die heeft plek voor twee carbs..
die heb ik opt oog liggen bij een vriend, dus komt wel goed!
als nu die cilinderkoppen nog vrijgegeven worden dr de douane is hij bijna compleet van uitbouwstukken


die linksboven wordt het.. maar dan wel liefst de echte oude ipv een remake..
met zo'n slingshot komen de carbs te hoog en moet je een gat in je motorkap maken, dat was niet het plan..
when men were men, and helmets were for divers
- Bob
- 1500km gereden
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
- Locatie: Roosteren
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Twowheeler schreef:Is er voordeel van die slingshot boven de "normale" dual intake?
Gaat wel lekker zo he, heb je een datum in je hoofd dat hij de weg op gaat?
nee, de slingshot was eerder en heeft minder vermogen, de afstanden tot de buitenste inlaten blijven een eind groter dan naar de middenste vier,
ook de flow is directer bij de dual..
een nadeel van de dual is wel dat je die extra beugel nodighebt omdat de voorste carb op de plek van de alternator zit.
Eigenlijk is die slingshot de 'normale' voor weggebruik, die dual was hun eerste echte raceinlaat..
ja, de laatste dagen gaat het weer ietsje beter met m'n hobbytijd, wat metteen vruchten afwerpt

ik heb me stiekum al ingeschreven voor bottrop, dus half Juni blijft het doel!
when men were men, and helmets were for divers
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 16 jun 2011, 17:26
- Locatie: St.Jacobiparochie
- Contacteer:
Bij die dual zal hij beter hoog in toeren zijn, en bij de slingshot zal hij beter onderin toeren zijnTwowheeler schreef:Is er voordeel van die slingshot boven de "normale" dual intake?
Gaat wel lekker zo he, heb je een datum in je hoofd dat hij de weg op gaat?
je verlegt het hoogste koppel zeg maar kwa toeren.
Ik doe al een tijdje racen met V8 motoren, zodoende hebben we al wat uitgetest.
- Bob
- 1500km gereden
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
- Locatie: Roosteren
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: