Alleen maak in het vervolg je foto's 800x600 (ik heb ze nu voor je aangepast) want er is niets zo vervelend als dat iedereen de hele tijd moet scrollen
Okay.. is goed.
Heb nu de 2e laag erop zitten, zie wel wat foutjes, kan ik die gewoon een beetje wegschuren met korrel 1000 wanneer de verf goed droog is (Na ongeveer 2 uurtjes)
Ik zou niet wachten totdat de verf droog is, maar totdat de verf volledig uit is gehard.
Ik doe dat altijd met de grondlagen (doe ik er meestal 2 van).
Eerst 1 laag volledig laten uitharden, dan schuren met korrel 500 ofzo (is al voldoende) en dan weer goed ontvetten en een 2e laag aanbrengen.
resultaat is na 2 lagen al super , morgenavond de blanke lak erover... en dan de stickers ff bestellen.. (zit nog te dubben welke, want ik kijk ook naar leveringstijd, en yamahafs1.com heeft die dus echt crap)
Om het matte tegen te gaan voordat je verder gaat, ga er met belgom overheen. Dus je zwarte lak met belgom of een ander polijst middel te lijf gaan, zodat het "spiegelend" wordt, vervolgens nog 1 laag eroverheen, wordt het weer mat, dan weer met je polijst zooi eroverheen ! Daarna met blanke lak hetzelfde
yess!, nu het volgende, mn tank is een kleinbeetje roestig, kan ik het gewoon ff laten weken met een mengsel van water en ..zeghetmaar.., zodat ik ff kan rijden met mn tankie ?
Is je tank nu al klaar? Je moet hem nog uit laten harden, dat 'ie droog is betekend niet dat 'ie klaar is. Ik zou hem zeker nog een aantal dagen of een week ofzo op kamertemperatuur uit laten harden (bij de verwarming leggen ofzo in huis).
Het ontroesten had je beter voor het spuiten kunnen doen. Ontroesten kan met citroenzuur, tankcure, of iets van fijn grind erin en dan heel goed uitspullen.