Wanneer een FS1 in goede staat is hoef je niet veel te sleutelen.
Tijdens het rijden altijd goed luisteren naar je machine en blijven finetunen voor het beste resultaat.
Zo voorkom je grotere schade's
fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel... Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven
fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel... Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven
idd
dat is dus een mooi compliment aan mensen die elke dagop de brommer springen... en verder...
witloof, het is jou geld... maar denk je niet dat als je er af en toe in de zomer met mooi weer mee gaat rijden en je hem natijd poetst dat dat niet een beter gevoel geeft? daar gaat hij echt geen enorm waardeverlies aan beleven, als je hem verkoopt over 5 jaar(of later) en er staat (wel) 1000km op de teller......