YamaSam schreef:lijkt hier wel een computerforum :rolleyes:
Geloof me, als ik op een andere manier me kon doen, ging die computer acuut de gracht in. Wat een vreselijk misselijk door niet in de wereld staande lieden gemaakte instabiele onhandige pleurisdingen zijn het.
Welnee, ik heb het nog niet gehad over Casemodding, c++, visual basic, Java, XML,Moederborden,SCSI,Toetsenbord, Printers, Geheugen,TCP/IP, Protocollen,Servers,Binair en Decimaal en Browsers.
Welnee, ik heb het nog niet gehad over Casemodding, c++, visual basic, Java, XML,Moederborden,SCSI,Toetsenbord, Printers, Geheugen,TCP/IP, Protocollen,Servers,Binair en Decimaal en Browsers.
Ach ja, automatisering alla Bill : halfwerkende systemen bouwen en dan net zo lang updaten tot niets meer werkt om vervolgens een totaal nieuw halfwerkend systeem op de markt brengen waar niemand op zit te wachten omdat het echt niet gebruikersvriendelijker is dan de vorige versie en dan vervolgens daarop ook weer onnodige updates leveren die totaal niets toevoegen en alleen maar gaten vullen die er in eerste instantie sowieso niet in hadden mogen zitten... ik kan nog wel even doorgaan, maar daar zit eigelijk ook niemand op dit forum, wat eigenlijk over de FS1 gaat eneen ioder die de FS1 een warm hart toedraagt, op te wachten, dus zal ik het maar kort houden en niet meer leestijd van de aanwezige forumleden in beslag nemen, zodat zij zich weer fijn goed bezig kunnen houden met waar het hier eigenlijk allemaal om draait... ben ondertussen alleen even vergeten wat dat ook al weer was .
En nu houden we op met dat computergezeur want er zijn inderdaad veel belangrijkere dingen waar je je mee bezig kan houden, er vallen net 3 planken van de muur af vol met kleding ,ik dacht toch hele goede pluggen gebruikt te hebben, zal m,n vrouw niet heel blij mee zijn maar ik nog minder