Stervende h**ren NS!

Dat hebben ze hier wel een stuk beter geregeld! Maarja, waar niet...

Niels schreef:Dat mijn vriendin net met de trein op Schiphol is aangekomen en nu nog het vliegtuig naar Basel van 20:35 moet pakken, alles omdat "de trein naar Schiphol niet rijdt" en ze dus via Amsterdam moest
Stervende h**ren NS!![]()
Dat hebben ze hier wel een stuk beter geregeld! Maarja, waar niet...
pee67 schreef:Komt ze nog wel vandaag? Of uitgesteld tot morgen?
bajaboy schreef:ja wat zit tegen.....heb een partij puch spullen in oosterijk liggen dat is zoveel dat past niet in me loods en het moet nog even gehaald worden (zal vrachtwagen worden)
en ik heb geen vrachtwagen en geen rijbewijs anders huur ik er een.
maar ja zal wel weer opgelost worden(hoop ik )
bajaboy schreef:bedankt ik heb hem opgeschreven alssss dan weet ik je te vinden hahahha
maar het grootste probleem is nu oosterijk heeft iets meer sneeuw als wij en tijd pffffff waarom heeft een dag maar 24 uur.
Niels schreef:pee67 schreef:Komt ze nog wel vandaag? Of uitgesteld tot morgen?
Bij KLM kan ze het vergeten, die hebben weet ik niet hoeveel vluchten geannuleerd.
Er staan nu mega lange rijen en ze delen telefoonnummers uit waar je je vlucht kan omboeken enzo...
Iedereen belt daar nu dan naartoe, dus je weet wel hoe dat gaat.
Maar ik heb een vriend hier en die is piloot bij Easyjet en hij heeft voor morgenvroeg een ticket geregeld voor crewtarief, jawel, € 21,45![]()
Mijn vriendin vraagt dan gewoon later haar geld terug van KLM.
Bij deze is KLM dus dik geowned door Easyjet
bajaboy schreef:ja wat zit tegen.....heb een partij puch spullen in oosterijk liggen dat is zoveel dat past niet in me loods en het moet nog even gehaald worden (zal vrachtwagen worden)
en ik heb geen vrachtwagen en geen rijbewijs anders huur ik er een.
maar ja zal wel weer opgelost worden(hoop ik )