grid is anders dan grind. Grid is scherp en grind niet. je moet dus wat scherps hebben om er in te mikken en benzine om te spoelen. dit is kostbaar dus doe je dat niet Ik heb het met restbenzine gedaan en met schoonmaak azijn.
Als jij als een gek met je tank gaat schudden krijg je idd deuken ja...
maar het lijkt mij niet de bedoeling dat je als een meanderthaler met je tank gaat schudden
occ1s schreef:sorry, wanneer je iets scherps gebruikt krijg je weer deuken in de tank.. ff nadenken he
Eigenwieze Zelf mss een beetje nadenken voordat je wat zegt, grid is klein, daarmee krijg je niet zomaar deuken erin. Of je moet met grote keien gaan beuken in je tank
ik heb eens gehoord dat als je er cola indoet en ff laat staan (1 dag ofzo) en dan nog een keer. dat dat ook volstaat maar zelf heb ik dit nog niet geprobeerd
nick_janssen3 schreef:ik heb eens gehoord dat als je er cola indoet en ff laat staan (1 dag ofzo) en dan nog een keer. dat dat ook volstaat maar zelf heb ik dit nog niet geprobeerd
Ik weet wel dat je geroeste delen weer zo goed als blank kunt krijgen door ze in cola te leggen!
Dus denk inderdaad, wat jij zegt, dat het in een tank ook wel werkt!
Maar ik zou in ieder geval als je iets met je tank gaat doen zowiezo er na met tank cure of zo!