Ik heb nu dus een remscakelaar gekocht maar ik kon hem nergens kwijt heeft iemand mischien een foto of een tip van waar ik hem precies moet bevestigen want het lukte mij gister echt niet..
Heb dus ook een accu besteld daarbij maar daar zit geen accuzuur in maar bij de lokale brommerboer zeiden ze dat accu's altijd met accuzuur komen
iemand ervaring hiermee heb hem gekocht bij bromfietsallerlei.
rechts bij je achterbrug zit een gat met waarschijnlijk al een plaat staal in de vorm van een C die naar buiten steekt..
daar kan je die remlichtschakelaar tussen monteren
en dan onder je frame komen waarschijnlijk 2 draden uit! en die ken je monteren aan je remlicht schakelaar
ties1 schreef:Ik heb nu dus een remscakelaar gekocht maar ik kon hem nergens kwijt heeft iemand mischien een foto of een tip van waar ik hem precies moet bevestigen want het lukte mij gister echt niet..
Heb dus ook een accu besteld daarbij maar daar zit geen accuzuur in maar bij de lokale brommerboer zeiden ze dat accu's altijd met accuzuur komen iemand ervaring hiermee heb hem gekocht bij bromfietsallerlei.
accu's komen altijd ZONDER zuur erin
maar die kan je gewoon bij de kwikfit ofzo laten vullen
Of je zet er een ander orgineel type schakelaar op. Het bevestigingsboutgaatje zit al in de achtervork. Werkt bij mijn FS1 prima en is eenvoudig te monteren en is voor mijn gevoel echt orgineel.
Deze schakelaars konden niet gemonteerd worden vanwege het trapstel wat voor nederland gemonteerd moest worden.
Zie afbeelding.
Zoek es wat info over je brommer en heb je schrijfrem of nie? Check ook ff het bouwjaartal, dan weet je precies wat er wel of niet op past bij je brom
wel tis één zonder schijfrem, een 1j6 kenny roberts (zelfde dus als de hollandse 1j5). Heb wat rondgekeken bij mijn fs1 maar kvond nergens een duidelijk plaatje