mpro09 schreef:officieel mag het trouwens denk ik niet, zwaar lessen als je nog geen 21 bent maar mijn instructeur/rijschool deed daar niet moeilijk over
Volgens mijn instructeur mocht dat wel, alleen mocht je dan geen examen doen op die motor
Gewoon contact opnemen met een machinefabriek. In harderwijk zit een goede waar we heel veel spul voor onze dakar-auto hadden laten maken. Maar ik denk dat er in de buurt van Ede/Arnhem/Amersfoort ook genoeg machinefabrieken zitten die het spul voor je maken. Als je gewoon simpel aluminium hebt en niet al te nauwkeurige toleranties neemt hoeft het niet zo heel veel te kosten als het wat simpel draai- en freeswerk is. Ik wil wel helpen fatsoenlijke productietekeningen te maken
mpro09 schreef:officieel mag het trouwens denk ik niet, zwaar lessen als je nog geen 21 bent maar mijn instructeur/rijschool deed daar niet moeilijk over
Volgens mijn instructeur mocht dat wel, alleen mocht je dan geen examen doen op die motor
Ik zal vanavond wel een mailtje daarover sturen.
Honda cb-1 is wel een leuke starter
Tombo schreef:Gewoon contact opnemen met een machinefabriek. In harderwijk zit een goede waar we heel veel spul voor onze dakar-auto hadden laten maken. Maar ik denk dat er in de buurt van Ede/Arnhem/Amersfoort ook genoeg machinefabrieken zitten die het spul voor je maken. Als je gewoon simpel aluminium hebt en niet al te nauwkeurige toleranties neemt hoeft het niet zo heel veel te kosten als het wat simpel draai- en freeswerk is. Ik wil wel helpen fatsoenlijke productietekeningen te maken
Ok, doen die lui dan ook echt eurowerk zegmaar?
Ik ga bijv. een CCD camera montage maken die dan aan de binnenkant zit en letterlijk door periscopen (die dan ook gemaakt moeten worden) naar buiten kijkt.
Lijkt me inderdaad het beste om dat als fatsoenlijke productietekeningen aan te leveren.
Aandrijving heb ik ook al besteld, kant en klaar met hoog vinger-amputatie-gehalte
Anders weet ik mss nog wel iemand in de buurt van Arnhem die dit soort projectjes wel mooi vindt. Die beschikt over een kleine freesbank en sinds kort een kleine draaibank voor instrumentenmakers