rondje gereden.
Man man man, wat loopt dat ding opeens beroert. komen enorm veel geluiden uit waar je niet blij van wordt.
Dus ik ruim hem op, want heb totaal geen tijd dat nog eens uit elkaar te gaan trekken
Twowheeler schreef:rondje gereden. Man man man, wat loopt dat ding opeens beroert. komen enorm veel geluiden uit waar je niet blij van wordt. Dus ik ruim hem op, want heb totaal geen tijd dat nog eens uit elkaar te gaan trekken
Breng dat blok dan eens deze kant op of geef het aan je zus mee.
Laatst gewijzigd door marco op 20 feb 2012, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
aanvang gemaakt door ruimte gebrek aan huis aantal brommers te reduceren naar 2 er gaat dus binnenkort het een en ander in de verkoop (geen plaatjestanken)
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:aanvang gemaakt door ruimte gebrek aan huis aantal brommers te reduceren naar 2 er gaat dus binnenkort het een en ander in de verkoop (geen plaatjestanken)
Gewoon een paar afbouwen Jos kost al energie zat op onze leeftijd de rest foetsie he ?
joscabrio schreef:aanvang gemaakt door ruimte gebrek aan huis aantal brommers te reduceren naar 2 er gaat dus binnenkort het een en ander in de verkoop (geen plaatjestanken)
Gewoon een paar afbouwen Jos kost al energie zat op onze leeftijd de rest foetsie he ?
I keep a eye on you ..............parts
heb je mooi goed peter zal niet spektakelaar zijn hoor wat er te koop komt sommige dingen twijfel ik nog over.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
I keep a eye on you ..............parts
heb je mooi goed peter zal niet spektakelaar zijn hoor wat er te koop komt sommige dingen twijfel ik nog over.
Wat voor jou niet spectaculair is kan voor een ander het lang gezocht iets zijn Jos
Zo boeiend is het niet, gewoon 2 metalen zijkapjes die nu metaalkleurig zijn.
En schokbrekertjes die nog een halve verflaag blauw hebben, waar oranje (street-kleur) onderuit komt. Die ga ik nu kaal schuren.