tot 23 uur bezig geweest een afgebroken schroef uit te boren , ging vlot zat en de schroefdraad is behouden alleen zonder dat ik er erg in had ben ik ook begonnen hem op te bouwen maar ben er ook weer mee gestopt omdat het niet de bedoeling is er nog een te bouwen
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:tot 23 uur bezig geweest een afgebroken schroef uit te boren , ging vlot zat en de schroefdraad is behouden alleen zonder dat ik er erg in had ben ik ook begonnen hem op te bouwen maar ben er ook weer mee gestopt omdat het niet de bedoeling is er nog een te bouwen
De 2 werkpaardjes van deze maand (1J6 en vooral kreidler) een goeie wasbeurt gegeven zodat er zeker geen zout meer overbleef vanuit de winterperiode.
Dan de 2RU en de Thompson ook maar gedaan Alle kettingen gesmeerd en aangespannen.
Alles nog eens gestart, zelfs de thompson starte heel vlot Dan is David langs geweest en heeft hij de ontsteking van de Flandria perfect afgesteld Dan nog wat pinten gedronken, en hup de dag is weeral voorbij
jensje36 schreef:De 2 werkpaardjes van deze maand (1J6 en vooral kreidler) een goeie wasbeurt gegeven zodat er zeker geen zout meer overbleef vanuit de winterperiode. Dan de 2RU en de Thompson ook maar gedaan Alle kettingen gesmeerd en aangespannen. Alles nog eens gestart, zelfs de thompson starte heel vlot Dan is David langs geweest en heeft hij de ontsteking van de Flandria perfect afgesteld Dan nog wat pinten gedronken, en hup de dag is weeral voorbij
de eerste kilometers met de fs1 gereden jesuz wat is dat snel pfffffff ginooooooo ik wil zachter!!!!!!!!!!!
cdi werk neem ik aan?
en wat is zo n ding smal en klein(en ik maar denken dat ik een brommer onder me billen had vroeger )
maar moet er wel iets aan doen dat ie niet boven de 75 p uur kan, hard zat.
en niet gelijk zeggen gooi die 4 bak er dan maar onder en uitlaat dicht nee ik wil het netjes houden met een mogelijkheid om het terug te brengen .
bajaboy schreef:de eerste kilometers met de fs1 gereden jesuz wat is dat snel pfffffff ginooooooo ik wil zachter!!!!!!!!!!! cdi werk neem ik aan? en wat is zo n ding smal en klein(en ik maar denken dat ik een brommer onder me billen had vroeger ) maar moet er wel iets aan doen dat ie niet boven de 75 p uur kan, hard zat.
en niet gelijk zeggen gooi die 4 bak er dan maar onder en uitlaat dicht nee ik wil het netjes houden met een mogelijkheid om het terug te brengen .
Welke cilinder zit erop? (mss heeft gino stiekem hier en daar wat dingetjes aangepast )