Blok eronderuit. Lek zoeken en hopelijk oplossen.
Squish meten, timingen meten en orri bobine terug monteren
oh ja en m'n achterwiel ontvetten

clamdxp schreef:hoge uitlaat eraf gehaald en een onderlangse gemonteerd.
loopt 10x beter op de een of andere manier het ik continu afstellingsproblemen met de hoge uitlaat.
verder nog wat massaplekjes schoon gemaakt en de brommer eens goed gepoetst
joscabrio schreef:clamdxp schreef:hoge uitlaat eraf gehaald en een onderlangse gemonteerd.
loopt 10x beter op de een of andere manier het ik continu afstellingsproblemen met de hoge uitlaat.
verder nog wat massaplekjes schoon gemaakt en de brommer eens goed gepoetst
had al het een en ander van peter vernomen, mijn brommer loopt met een originele hoge pijp ook minder hard
en 4 takt.
maar ik had geen vergelijk eigenlijk omdat de wartel gaar was en de uitlaat dus flink lekte bij de cilinder.
mijn uitlaat is nu bij henk jan voor een nieuwe wartel, als ie terug is kijk ik hoe hij loopt en hoe hard hij gaat.
nu met de luhac loopt ie 65 top en klinkt ook lekker 70,s.
met de hoge liep hij lekkend en 4 takkent 45 een behoorlijk verschil dus, voor mij is t ff afwachten.
Maar ik hoop voor jou dat de probleempjes nu voorbij zijn en dat je verder zonder problemen het seizoen kunt rijden.
joscabrio schreef:klopt een dikke uitlaat zoals ze hier destijds genoemd werden daar lopen ze het fijnste mee.
zelfs beter dan met de dunne 28 mm pijp.
en een hoge is inderdaad eigenlijk bedoeld voor een 5 bak.
als mijn hoge terug is dan kijk ik hoe die chromen er mee loopt anders de luhac er weer onder.
en dan op zoek naar een 5 bakje![]()
![]()
anders ben ik ook weer voor niks bezig een 5 bak rempedaal op te knappen
marco schreef:
Rammelt zo als het hoort
YamaSam schreef:die's proper!
hier na toch enkele maanden stilstand mn rooie ook weer bovengehaald..
batterijtje opladen, effe boekje checken wat we er laatst weer mee hadden uitgestoken,
en vanavond poetsen!
verder is het plan om deze week vijf vierbakken en twee vijfbakken te monteren/prepareren.. zit een férme FS1 week aan te komen dus!