M'n gepoedercoatte spullen weer naar Nijmegen gesleept vanaf Gino. Van de week spulletjes bestellen, dan kan ik m'n FS1 weer opbouwen. Zal binnenkort wat foto's maken
Vandaag de uitlaatwartel doormidden geslepen, kreeg 'm er met geen mogelijkheid af. Vorig jaar ook al eens geprobeerd op de normale manier met uitlaatsleutel en met de hamer maar hopeloos. Vanmiddag met de dremel en slijpschijfje was ie binnen 5 minuten eraf. Kost je een nieuwe wartel maar je moet wat kreeg steeds minder power.
Uitlaatpoort zat 1 mm kool, maar raar ook de spoelpoorten waren beetje dichtgekoekt en eentje zelfs 2 mm op de hoek gewoon dicht. Draad op de cilinder was wel een end naar de kloten maar de nieuwe wartel ging er gelukkig nog gewoon op.
Alles weer gemonteerd en reed weer puik.
Nog wel zitten kloten met een hangende gaschuif werd ik echt helemaal ziek van, niet een directe oorzaak gevonden als de kabel een beetje scheef zit boven het rubber richting luchtfilter ging ie ietsje stroever en bleef ie weleens hangen maar zo op het oog kan die niet veel anders lopen.
Na eerst een lekker stukkie op de paarse te hebben gereden, binnendoor van wijchen naar beneden leeuwen en terug.
Wat rijd dat ding nu lekker met 12-41 alleen bij windstil mist ie een 5, ,hij trekt nu in de 4 ook tot het einde.
natuurlijk lever ik wat snelheid in met alles mee loopt ie nu 65,niet echt hard voor de set up maar gezien mijn gewicht en omvang vind ik t goed.
daarna ben ik gaan knutselen maar daar meer over in mijn p,tjes
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Na eerst een lekker stukkie op de paarse te hebben gereden, binnendoor van wijchen naar beneden leeuwen en terug. Wat rijd dat ding nu lekker met 12-41 alleen bij windstil mist ie een 5, ,hij trekt nu in de 4 ook tot het einde. natuurlijk lever ik wat snelheid in met alles mee loopt ie nu 65,niet echt hard voor de set up maar gezien mijn gewicht en omvang vind ik t goed. daarna ben ik gaan knutselen maar daar meer over in mijn p,tjes