Wat zit je tegen vandaag #6
- Jeti
- 17500km gereden
@ Maarten, hier zijn ze wat directer, dat wisten we al toch.. Hou ik wel van, niet dat omslachtige. Vond dat ze het juist wel concreet verwoord had, vandaar dat ik het hier wilde delen. En uit frustratie om wederom zo een antwoord te krijgen.
@ Tom: nee, ik krijg al een 3/4 jaar lang alleen maar dat antwoorden met die boodschap. Dus echt niet één bedrijf.. Vandaar "and again".
De crisis is echt nog niet begonnen hoor. Die gaat nog komen, denk ik.
Als je je aanmeldt bij het UWV, is de eerste brief die je krijgt dat ze je niet persoonlijk kunnen benaderen vanwege de drukte. En kan zo nog wel wat voorbeelden noemen.
@ Tom: nee, ik krijg al een 3/4 jaar lang alleen maar dat antwoorden met die boodschap. Dus echt niet één bedrijf.. Vandaar "and again".
Als je je aanmeldt bij het UWV, is de eerste brief die je krijgt dat ze je niet persoonlijk kunnen benaderen vanwege de drukte. En kan zo nog wel wat voorbeelden noemen.
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:@ Maarten, hier zijn ze wat directer, dat wisten we al toch.. Hou ik wel van, niet dat omslachtige. Vond dat ze het juist wel concreet verwoord had, vandaar dat ik het hier wilde delen. En uit frustratie om wederom zo een antwoord te krijgen.
Dat direct zijn zie ik ook wel als iets positief, zo weet je op zen minst de reden waarom je de job niet krijgt,
beter dan gewoon het standaard antwoord dat je de job niet hebt en voor de rest nog succes, ookal is het niet leuk om dikwijls hetzelfde te moeten horen.
De economie begint stilletjes aan wel aan zijn heropleving, maar die maatregelen die genomen zijn om uit de crisis te geraken kunnen nog wel een impact hebben.
Maar we blijven positief

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
eriks schreef:dat ik frans probber te lullen om wat te kopen en hij me niet begrijpt ,.....
http://translate.google.com/?hl=nl
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- eriks
- 2000km gereden
Jeti schreef:Deze fucked up arbeidsmarkt..
Hoe kom je als starter dan wel ergens tussen..?
And again..:Bedankt voor je sollicitatie.
Je komt niet in aanmerking voor de functie, omdat er momenteel door alle bezuinigingen veel ervaren kandidaten beschikbaar zijn op de arbeidsmarkt.
Werkgevers vragen daarom om ervaren kandidaten, want door de werkdruk is er geen ruimte om kandidaten in te werken.
Wij wensen je veel succes bij verdere sollicitaties.
go with the flow jeti zoek eens ff wat anders ervaring opdoen enz
- eriks
- 2000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
eriks schreef:Jeti schreef:eriks schreef:go with the flow jeti zoek eens ff wat anders ervaring opdoen enz
Dat is juist het probleem: ze willen alleen maar ervaren mensen overal.
En voor achter de kassa oid, ben ik weer te hoog opgeleid..
voor je eigen beginnen je bent handig zat !!
Dat zou inderdaad wel moeten ondertussen.. Ben al bezig met plannen uitwerken..
- eriks
- 2000km gereden
Jeti schreef:eriks schreef:Jeti schreef:eriks schreef:go with the flow jeti zoek eens ff wat anders ervaring opdoen enz
Dat is juist het probleem: ze willen alleen maar ervaren mensen overal.
En voor achter de kassa oid, ben ik weer te hoog opgeleid..
voor je eigen beginnen je bent handig zat !!
Dat zou inderdaad wel moeten ondertussen.. Ben al bezig met plannen uitwerken..
Kijk das de spirit ! anders een leer werk opleiding
-
- 2500km gereden
En ja hoor de achterband is weer lek
wat begon als een mooi ritje naar mijn werkplaats, hij reed mooi 65 en klonk super fris.
hij reageerde lekker op het gas enige wat een beetje stoorden was dat rond de 60 de voorvork begon te trillen
maar hij reed perfekt.
de terugweg 9,9 km van huis begind hij te swabberen en al voor ik stil stond was de band leeg.
gelukkig 100 m van een garage in bergharen, maar het maakten niet meer uit de lucht liep er net zo hard uit
als dat ik het er in joeg.
dit achterwiel ga ik dus slopen en de naaf behouden, er moet dus weer een achterwiel komen oud type
losse tandwieldrager.
nu heeft almere nieuwe op de site staan iemand daar ervaring mee?
genomen tussen beneden leeuwen en boven leeuwen.
was een lekker tempratuurtje heb hier ff een koffietje gedaan.

wat begon als een mooi ritje naar mijn werkplaats, hij reed mooi 65 en klonk super fris.
hij reageerde lekker op het gas enige wat een beetje stoorden was dat rond de 60 de voorvork begon te trillen
maar hij reed perfekt.
de terugweg 9,9 km van huis begind hij te swabberen en al voor ik stil stond was de band leeg.
gelukkig 100 m van een garage in bergharen, maar het maakten niet meer uit de lucht liep er net zo hard uit
dit achterwiel ga ik dus slopen en de naaf behouden, er moet dus weer een achterwiel komen oud type
losse tandwieldrager.

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
joscabrio schreef:En ja hoor de achterband is weer lek![]()
maar hij reed perfekt.
losse tandwieldrager.
heb die beide gehad jos zijn niet verkeerd de boys bij gino rijden straks ook op zo n velg met de waterkoker .
maar het is en blijft imitatie he

orgineel staat in me winkeltje