marco schreef:Eigenlijk meer inbeslag genomen : een sheriff achterspatbord in een redelijk goede staat
[s]En.. Hoezo meer..? Mis ik nog meer? [/s]
Edit: snaphetal.
Ik heb een bus vol Puch Maxi onderdelen gekregen. Moet nog een keer terug voor de rest.
Iets van 12 blokken, 10 wielen, cilinders, tas vol veren, plastic zijkappen, etc etc. Binnenkort maar eens doorheen fietsen en wegflikkeren wat echt niets meer is.
En 2 scooters (1 met kenteken), maar die heb ik alweer doorgeschoven.. En 1 maxi wiel alweer kwijt..
Laatst gewijzigd door Jeti op 26 mar 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
marco schreef:Eigenlijk meer inbeslag genomen : een sheriff achterspatbord in een redelijk goede staat
En.. Hoezo meer..? Mis ik nog meer?
Ik heb een bus vol Puch Maxi onderdelen gekregen. Moet nog een keer terug voor de rest. Iets van 12 blokken, 10 wielen, cilinders, tas vol veren, plastic zijkappen, etc etc. Binnenkort maar eens doorheen fietsen en wegflikkeren wat echt niets meer is.
En 2 scooters (1 met kenteken), maar die heb ik alweer doorgeschoven.. En 1 maxi wiel alweer kwijt..
Als je een 70cc'er erbij hebt liggen, dan zou ik daar misschien wel wat meer van willen weten
[s]En.. Hoezo meer..? Mis ik nog meer? [/s] Edit: snaphetal.
Ik heb een bus vol Puch Maxi onderdelen gekregen. Moet nog een keer terug voor de rest. Iets van 12 blokken, 10 wielen, cilinders, tas vol veren, plastic zijkappen, etc etc. Binnenkort maar eens doorheen fietsen en wegflikkeren wat echt niets meer is.
@ Joosie: ik zal er extra op letten bij sorteren/uitzoeken. Zit ook echt heel veel troep tussen.
Nee hoor, maxi nieuw type zijn het mooist. Zolang de steek maar gelijk is aan fs1 De nieuwe lijkt een beetje op een kreidler kop (die waarvan de koelribben mooi om de boutjes heenlopen). De oude is gewoon vierkanter.
Twowheeler schreef:Nee hoor, maxi nieuw type zijn het mooist. Zolang de steek maar gelijk is aan fs1 De nieuwe lijkt een beetje op een kreidler kop (die waarvan de koelribben mooi om de boutjes heenlopen). De oude is gewoon vierkanter.
Twowheeler schreef:Nee hoor, maxi nieuw type zijn het mooist. Zolang de steek maar gelijk is aan fs1 De nieuwe lijkt een beetje op een kreidler kop (die waarvan de koelribben mooi om de boutjes heenlopen). De oude is gewoon vierkanter.
Ok.
Alluz voor meer koeling he. Zeker als ik echt een mooi kopje wil gaan draaien