
Moet je kijken wat ik gekocht heb V8
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Tombo schreef:Mooi, zo'n Lexus, dat is een goede aankoop
en die past tenminste bij mn zaak..
3.5L op 100 Km.. ben nog steeds benieuwd of dat gaat kloppen

en de 'sport-modus' waarbij je de motor elektrische hulp biedt lijkt ook wel lekker

als de boekhouders in ons land het doorkrijgen hoe het zit met deze wagen, zal die plots maanden uitverkocht zijn denk ik..
én wordt het tijd om uit te kijken naar enkele Jaguar V12 motoren (die zijn éven niks meer waard nu)
when men were men, and helmets were for divers
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18362
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
De CT200h is in Nederland al een dikke leasetopper (net zoals de Prius en Civic hybrid).
Dat verbruik ga je helaas nooit halen
Die testcyclus waarmee ze het verbruik bepalen is achterhaald en niet meer van deze tijd. Ik heb hem een aantal keer moeten rijden op de testbank tijdens een practicum. 0 naar 100 km/h in 30/40 seconden, dat soort grappen 
Dat verbruik ga je helaas nooit halen


-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Tombo schreef:De CT200h is in Nederland al een dikke leasetopper (net zoals de Prius en Civic hybrid).
Dat verbruik ga je helaas nooit halenDie testcyclus waarmee ze het verbruik bepalen is achterhaald en niet meer van deze tijd. Ik heb hem een aantal keer moeten rijden op de testbank tijdens een practicum. 0 naar 100 km/h in 30/40 seconden, dat soort grappen
de standaardversie?

when men were men, and helmets were for divers
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18362
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Nee nee, ik bedoel de testcyclus die alle auto's moeten rijden om het opgegeven verbruik te bepalen.
Hier een mooie uitleg:
http://www.dieselnet.com/standards/cycles/ece_eudc.php
Het grappige is, dat al die autofabrikanten de MMS'en zo programmeren dat die de testcyclus herkent (niemand rijdt zo langzaam
) en dan een extra zuinig/arme mapping kiest.
Hier een mooie uitleg:
http://www.dieselnet.com/standards/cycles/ece_eudc.php
Het grappige is, dat al die autofabrikanten de MMS'en zo programmeren dat die de testcyclus herkent (niemand rijdt zo langzaam

-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18362
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05