Contract
Hmhm had ik ook, mn fs1 liep echt PERFECT. Altijd rustig aan gedaan zoals een vriend van me zei. Totdat mn 3e9 cil het na 20 jaar begaf (uitgesprongen pistonpenveertje). Toen nieuwe cil erop, nou vanaf dat moment was het pret hoor .... NOT ! Totaal geen ervaring en ongeveer 3 cilinders verder rijdt mn immi f5b die er nu opzit nog helemaal perfect. Heeft me ongeveer een 3/4 jaar gekost voordat ik alles wist zoals nu !
Martijn schreef:Hmhm had ik ook, mn fs1 liep echt PERFECT. Altijd rustig aan gedaan zoals een vriend van me zei. Totdat mn 3e9 cil het na 20 jaar begaf (uitgesprongen pistonpenveertje). Toen nieuwe cil erop, nou vanaf dat moment was het pret hoor .... NOT ! Totaal geen ervaring en ongeveer 3 cilinders verder rijdt mn immi f5b die er nu opzit nog helemaal perfect. Heeft me ongeveer een 3/4 jaar gekost voordat ik alles wist zoals nu !
Hij lekt remvloeistof, daardoor is al half van de verf op men stuur afgevreten, het blok en framenummer komen niet overeen, hij zij dat alles origineel van die brommer was, ook gelogen dus! Dan lekt hij olie, er ligt olie op de plek waar ze hem hebben geleverd! Dus was al tijdens de levering... Nog iets?
Volgens mij zijn dat geen verborgen gebreken !
Als je dat gezien hebt, is toch ook gewoon stom om hem te kopen. Had dan afgedingt naar een veel lager bedrag of had m niet gekocht !
En in het contract staat niets over hoe origineel hij was.
En vooralsnog, misschien zijn al deze gebreken er wel bijgekomen nadat jij m gekocht hebt (niet dat dat zo is). Maar het zou kunnen, om een rechtzaak aan te spannen op basis van dat contract is een slecht idee ! En het zou je enkel geld kunnen gaan kosten !
Zoals ik het tot nu toe hoor, is het repareren van alle dingen bij elkaar minder dan 50 E.
Als je dat gezien hebt, is toch ook gewoon stom om hem te kopen. Had dan afgedingt naar een veel lager bedrag of had m niet gekocht !
En in het contract staat niets over hoe origineel hij was.
En vooralsnog, misschien zijn al deze gebreken er wel bijgekomen nadat jij m gekocht hebt (niet dat dat zo is). Maar het zou kunnen, om een rechtzaak aan te spannen op basis van dat contract is een slecht idee ! En het zou je enkel geld kunnen gaan kosten !
Zoals ik het tot nu toe hoor, is het repareren van alle dingen bij elkaar minder dan 50 E.
-
- 1000km gereden
KillerRu schreef:Niels schreef:Discussiëren is altijd ok (doe het immers zelf ook), maar je moet niet gaan schelden
Ok, als je het hard wil. Advocaat is ingelicht, heeft momenteel het contractje bij hem liggen... Wie niet horen wil moet...![]()
Je hebt geen poot om op te staan hoormits dat men advocaat heeft gezegd dat dit voor jou een onbegonnen zaak is vooral omdat het deel van verborgen gebreken er op staat... Alé kwens je véél succes!
![]()
Mvg,
Glenn
glenn, ge hebt hem zelf kapot gereden, face it
kijk eens op dit topic, dat is in de zak zetten: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=1017&start=0
en jerrow heeft alles tot in de puntjes gefixt, daar staan op dit forum de bewijzen van
@jerrow, spijtig dat je pracht machine bij zo nen typ terecht is gekomen
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
btw ook effe vermelden dat een advokaat die je in dienst wil nemen ALTIJD zegt dat het een zekere zaak voor je is
achteraf zeggen ze dan "goh, hebben wij nu toch pech gehad!"
(waarna hij verdwijnt en jij de gerechtskosten betaalt)
(en daarmee koop je doorgaans enkele mooie streetjes)
achteraf zeggen ze dan "goh, hebben wij nu toch pech gehad!"
(waarna hij verdwijnt en jij de gerechtskosten betaalt)
(en daarmee koop je doorgaans enkele mooie streetjes)
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Hahaha ! Voor 300 E kan je m bij mij neer zetten, als het enkel die warmloper. Je lekkende blok en die lekkende rempot is !
Over het algemeen zijn ook dat soort mensen op geld uit ! Die willen ook geld zien, en ze rekenen nog arbeidsuren ook !
Nieuw pakkingsetje = 8 E
lekkende rempot = opendraaien en desnoods dat rubber schoon maken en weer dicht doen
Warmloper = of nieuwe cil = 42 E of laten honen en nieuw zuigertje kost ook iets van 40 E
Bij elkaar ongeveer 50 E, ben jij klaar en kan je weer de weg op. Geloof me, als je naar de rechter stapt ben je serieus zo veel meer kwijt. En doe dat niet om enkel je naam hoog te houden. Doe het verstandig en los het anders op !
Over het algemeen zijn ook dat soort mensen op geld uit ! Die willen ook geld zien, en ze rekenen nog arbeidsuren ook !
Nieuw pakkingsetje = 8 E
lekkende rempot = opendraaien en desnoods dat rubber schoon maken en weer dicht doen
Warmloper = of nieuwe cil = 42 E of laten honen en nieuw zuigertje kost ook iets van 40 E
Bij elkaar ongeveer 50 E, ben jij klaar en kan je weer de weg op. Geloof me, als je naar de rechter stapt ben je serieus zo veel meer kwijt. En doe dat niet om enkel je naam hoog te houden. Doe het verstandig en los het anders op !
- jerrow
- 1000km gereden
1)Alles was prima in orde toen ik 'm leverde.
2)Jij hebt 'm kapot gereden
3)Heb m'n goed hart al laten zien door naar antwerpen af te komen en daar 1 klein schroefje effe vast te draaien.
4)Geen "verborgen" gebreken want heb nog alle facturen van elke aankoop ivm deze fs1.
5) Heb nooit gezegd dat die brommer volledig origineel was want dan had ik u toch niet dit forum doorgegeven? Ofwel soms?
6)Je probeert 'm nog duurder te verkopen nadat je hem kapot gereden hebt en zit te zwetsen dat alles perfect is???
ik maak me geen zorgen Glenn, jij bent in fout en de mensen hier op't forum begrijpen dat dus dat zegt genoeg.
Spijt dat ik hem ooit aan u verkocht heb, dat heb ik wel...
2)Jij hebt 'm kapot gereden
3)Heb m'n goed hart al laten zien door naar antwerpen af te komen en daar 1 klein schroefje effe vast te draaien.
4)Geen "verborgen" gebreken want heb nog alle facturen van elke aankoop ivm deze fs1.
5) Heb nooit gezegd dat die brommer volledig origineel was want dan had ik u toch niet dit forum doorgegeven? Ofwel soms?
6)Je probeert 'm nog duurder te verkopen nadat je hem kapot gereden hebt en zit te zwetsen dat alles perfect is???
ik maak me geen zorgen Glenn, jij bent in fout en de mensen hier op't forum begrijpen dat dus dat zegt genoeg.
Spijt dat ik hem ooit aan u verkocht heb, dat heb ik wel...
- Tombo
- 17500km gereden
KillerRu schreef:Martijn schreef:Hmhm had ik ook, mn fs1 liep echt PERFECT. Altijd rustig aan gedaan zoals een vriend van me zei. Totdat mn 3e9 cil het na 20 jaar begaf (uitgesprongen pistonpenveertje). Toen nieuwe cil erop, nou vanaf dat moment was het pret hoor .... NOT ! Totaal geen ervaring en ongeveer 3 cilinders verder rijdt mn immi f5b die er nu opzit nog helemaal perfect. Heeft me ongeveer een 3/4 jaar gekost voordat ik alles wist zoals nu !
Hij lekt remvloeistof, daardoor is al half van de verf op men stuur afgevreten, het blok en framenummer komen niet overeen, hij zij dat alles origineel van die brommer was, ook gelogen dus! Dan lekt hij olie, er ligt olie op de plek waar ze hem hebben geleverd! Dus was al tijdens de levering... Nog iets?
Blok- en framenummer had je vant e voren toch ook wel kunnen zien

Het is en blijft een oude bromfiets, kapot gaat hij tohc wel, als het niet binnen een week was, was er binnen 2 jaar wel een keer iets aan kapot gegaan (dat is gewoon zo).
En als je er zo zeker van was dat je opgelicht werd, waarom heb je hem uberhaupt gekocht? Ik vraag me trouwens af hoe rechtsgeldig zo'n papiertje is...