zeker mooie street bob.
dat geluk heb ik niet die ouwevandagen blijven stoer naast elkaar fietsen hier,moet steeds toeteren.
mischien als henk-jan me hoge uitlaat klaar heeft dat ie harder jankt
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gisteren zijn we met zen 3 vertrokken richting Averbode!
Mijn familie heeft daar een stuk bos, dat ooit nog aan men oma en opa toebehoorde.
Een kort tripje van 80km (40 heen,40 terug), vooral bedoeld om een vriend beter te leren brommer rijden Geen brommer geschikter daarvoor dan men 2RU. Het arme brommertje heeft in het begin wel even afgezien, maar naarmate de kilometers vorderde ging het beter en beter.
In het bos ons tentje dan opgezet met zicht op een veld (precies 2 oorlogslinies)! Heel gezellig allemaal.
Wat ook "toeval" was, dat op wandelafstand een café was met meer dan 250 soorten Belgisch streekbier!
Daar hebben we dan gezeten tot de sluitingstijd zo ongeveer Dan nog met een flesje jenever genoten van de geweldige locatie Hier wat foto's:
Ik durf te wedden dat er binnekort weer een nieuwe fs1eigenaar op het forum zit!
Kan ook niet anders, als je nog maar 10km rijd erop, dan ben je verkocht!
Café Den Hulst in Herselt, beetje in the middle of nowhere!
Prijzen vielen goed mee, niet goedkoop, maar zeker niet te duur!
Maar wij hebben hier een stamcafé in Mechelen waar ze 300+ biersoorten verkopen, en waar het ook nog eens super goedkoop is Jullie moeten maar eens afkomen!