Vandaag (eigenlijk gisteren al, vandaag afgemaakt) de voorvorkpoot links voorzien van een nieuwe keerring, rechts was nog prima te noemen. Jammer dat het niet helemaal wou lukken, uiteindelijk lekt de poot niet meer dus alsnog tevreden!!!
Zondag een tourrit van ong. 150 tot 200 km met de club, dus de brommer ook al vast gepoetst... Klein flesje opgezocht om wat olie mee te nemen, want het wordt de eerste echt lange rit, waarbij ik niet weet of de tank genoeg inhoud heeft, dus moet onderweg wel kunnen tanken.
Toen dat niet hielp, het draadje dat sluiting maakte tegen de condensator opnieuw van isolatie voorzien. Daarna heb ik er ook maar een echt aan/uitknopje op gemaakt dat natuurlijk ook eerst gerepareerd moest worden, een nieuwe gaskabel erop gezet en de ketting gesteld en gesmeerd.
Mooie race nog he, mooie duels.
Die yamaha was wel outstanding op dat nat wegdek.
Bij rossi en stoner waren de banden slicks geworden.
Bij Lorenzo gewoon nog mooi profiel Mooie race van Rossi ook!
Bob schreef:Jaa echt super race zeker van Rossi hield de spanning er heel goed in!
Jammer dat hij toch nog ff stoner pakte anders had ik men pool 100% gehad!
En jammer dat stoner niet terug vocht terwijl de honda veel sneller was kwa optrekken
denk dat rossi nog iets beter uit de voeten kon op de regen en stoner nam duidelijk geen risico's.
Maar wat een race van lorenzo, de yamaha is er weer helemaal dit jaar denkk.
@ Marco: je hebt zeker wat gemist, ondanks de regen spannend tot het einde.