bajaboy schreef:me fs1 rijd niet zo als ik wil heb niets veranderd maar bij het weg trekken moet ie hoog in de toeren minimaal 5000 en dan gaat ie wel alles daar boven gaat ie goed. ajh cilinder feugo uitlaat gino 2ru kop 170 sproeier dus dacht alles goed ,motor loopt gewoon 2000 toeren en netjes dus zeg het maar . dus hoog in de toeren gaat ie als de brandweer laag klot.n als de politie .
Claude heeft vorige week mijn vooronsteking en contactpunten gecontroleerd opzich was alles inorde
Maar nou was Claude opgevallen tot de contactpunten een stuk lager waren als zijn nieuwe de mijne zitten er nu 2 jaar in
Mijn contactpunten waren wel nog mooi vlak
Mijn vraag is nou kan dit op korte termijn kwaad ivb met een toertocht komende zondag van ongeveer 130 km
Mvg M Gerards
oklim schreef:Claude heeft vorige week mijn vooronsteking en contactpunten gecontroleerd opzich was alles inorde Maar nou was Claude opgevallen tot de contactpunten een stuk lager waren als zijn nieuwe de mijne zitten er nu 2 jaar in Mijn contactpunten waren wel nog mooi vlak Mijn vraag is nou kan dit op korte termijn kwaad ivb met een toertocht komende zondag van ongeveer 130 km Mvg M Gerards
Nee, als ze op tijd staan en niet vonken kun je er nog een eeuwigheid mee doorijden.
Hoe en aan wat herken je een originele 16mm carb, ik heb er namelijk wel nummers op staan maar op de ene staat mikuni corp en op de andere mikuni kyogo.
En welke gasschuif moet er in een 16 mm, een lange of een korte?\
thomas-18 schreef:Hoe en aan wat herken je een originele 16mm carb, ik heb er namelijk wel nummers op staan maar op de ene staat mikuni corp en op de andere mikuni kyogo. En welke gasschuif moet er in een 16 mm, een lange of een korte?\
Thomas.
Een ori heeft een nummer in de flens.
16 mm is kort
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
thomas-18 schreef:Hoe en aan wat herken je een originele 16mm carb, ik heb er namelijk wel nummers op staan maar op de ene staat mikuni corp en op de andere mikuni kyogo.
vandaag schijfrem ontlucht, is goed gelukt.
Maar er is wat remolie op mn banden beland.
Ik lees in de faq dat die remolie agressief spul is.
Ik heb het er gewoon afgeveegd met een papiertje, is dit genoeg of kan die remolie nu mn banden aantasten?
NIX schreef:Denk van niet, maar voor de zeker heid met wat zeep en water afspoelen.
heb dat idd effe gedaan voor de zekerheid.
Ik heb ook wat remolie op een oude versleten band gedaan, eens zien wat dat geeft. laat het wel effe weten in de faq als er iets gebeurd!