Het Pinksterweekend me de pestpokke gesleuteld aan m'n 2f2.
Nieuwe bussen in de achterbrug gemonteerd en wat gaan die dingen er vreselijk moeilijk in, bankschroef plankie en precies passende ijzeren ringen om ze er in te persen en moest stevig aan die bankschroef draaien om ze er helemaal in te persen.
Gelijk een nieuwe achterband erop gezet en na enig geworstel toch met de blote hand erop gekregen. Zit ik later uit te puffen schrik ik me een hoedje als ik de nieuwe band voor me andere fs1 in me handen heb. Helemaal niet opgelet of ik de band in de goede rijrichting gemonteerd maar loos alarm per ongeluk goed erop gezet, dat zat dan weer mee.
Luhac pijp eraf gehaald (maakt rotherrie) had nog een naadpijp met ronde achterkant die wilde ik monteren maar gaat toch die wartel er niet op, wat is dat nou weer voor raars, gepast op een f5b daar draaide ik 'm zo op. Hup cilinder en zuiger eraf f5b erop (een uitgevijlde) loopt als een speer maar beetje te hard naar me zin, heb al een ori 2f2 cilinder op het oog dan gaat ie weer gewoon 50 km/u.
Voor de 100ste keer knipperlichten gerepareerd, zelf een nieuw lamphoudertje gemaakt voor in het glaasje rechtsvoor en een nieuw lampje, linksachter was alles een beetje geoxydeerd schoongemaakt deed ie het weer, wel het glaasje verziekt doordat het schroefje volledig vastgeroest zat dus ook een nieuw glaasje erop.
Na 6 jaar eindelijk de crankspie beetje op maat gevijld nu staan de trappers ongeveer gelijk en kabelbeugeltje onder het frame gemonteerd dat had ik ook niet gedaan 6 jaar geleden maar nu reed ik ff zonder blokbeugels en op een of andere manier kwam de koppelingskabel elke keer tussen me stuuraanslag, nu lopen de kabels netjes onder het frame via het beugeltje. staat ook wat netter zo.
Moet nog de voorvork keeringen vervangen dat is de volgende grote klus.