Dit noemen ze testen, om het vervolgens te verbeteren en optisch te optimaliseren binnen de mogelijke grenzen!
Met andere woorden: Tuning a la Malina's!
@ Nick: Met de originele uitlaat kreeg ik er max 60 uit en hij trekt echt traag op.
Van deze uitlaat weet ik de top nog niet maar daarstraks hier in't straat even tot net voorbij de 70 gegaan met nog wat overschot, hij trekt zeer vlot en gaat echt héél hoog in toeren.. hij gaat eigelijk zelfs beter dan mijn gele RD
jensje36 schreef:Dit noemen ze testen, om het vervolgens te verbeteren en optisch te optimaliseren binnen de mogelijke grenzen! Met andere woorden: Tuning a la Malina's!
ja dat viel mij ook al op dat bij de imi verlichting er steeds vaker 12 volt lampen in zitten.
laat ze er dan niets in doen net als bij de originele.
maar goed de ori 1j5/2f2/3e9 stanley achterlichten hadden 2 lampjes met kleine draai fitting.
wat jij hebt is wel beter die kleintjes branden steeds door
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
zo vandaag de carburateur maar eens na gezien pfff
andere gasnaald en stand veranderd .
zelfs in de gasschijf zitten maten dat wist ik dus nog niet ,maar eens zien wat ie doet vanavond (hoop het zo stil staand doet ie het al beter)