Jeti schreef:FS1 onderhouds boekje, zal hem binnenkort scannen en op het forum neerzetten. Deze staat er nog niet op.
Edit: Oh ja, en rubbertjes voor rechter carterdeksel en een boutje voor mijn uitlaatbeugel (allemaal street)
Heb ik bestelt voor je bij JMPB
ook een kraantje
Oh shit ja die kwam daar ook vandaan. Beetje chaos-hoofd laatste tijd.. Bestel jij of Mitch binnenkort nog? Dan maar ff nieuwe meebestellen. Centjes maak ik je wel ff over.
originele contactslot ,blokje paar cilinders en 2 x dx spatborden (ja ook voor me vriend uit belgie een dus).
morgen maar even afhalen en dat samen met een frame gaat baja weer een fs1 bouwen
ja ben er niet blij mee, en was niet de afspraak.
maar hou het spul ( kraantje, bobine. sproeier)maar.
ik regel het zelf wel.
vergoeden hoeft niet wat hier draait niets om geld, maar om de hobby en afspraken.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bajaboy schreef:originele contactslot ,blokje paar cilinders en 2 x dx spatborden (ja ook voor me vriend uit belgie een dus). morgen maar even afhalen en dat samen met een frame gaat baja weer een fs1 bouwen
bajaboy schreef:originele contactslot ,blokje paar cilinders en 2 x dx spatborden (ja ook voor me vriend uit belgie een dus). morgen maar even afhalen en dat samen met een frame gaat baja weer een fs1 bouwen