Ja dat klopt laars, dat ben jij. Ik had 95 in de tank. In brighton 98 en nergens last van.
Moet je maar opletten als ik hem aanduw, dan krijg je een beeld van de compressie.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ok dank u voor de info. ik weet dat de Z1 een toerenmaker is zoals de fs1 maar dat is de enige imi cilinder die blijkbaar redelijk afgewerkt is (buiten de alu). spijtig genoeg is een goede f5b origineel niet zo makkelijk te vinden hier. de brommer is vooral bedoeld voor af en toe een toerke met te maken en is niet voor woon werk verkeer ofzo. als iemand nog info heeft over wat ik er bij moet bestellen (sproeier, naaldlager, pakkingen, .. ?). ik denk dat bij fs1 hilversum de zuiger erbij geleverd word. zou dit een kwaliteit zuiger zijn? dit is de link van cilinder http://www.fs1parts.nl/webwinkel/N_fram ... _home.html
ok prox is wel goed zeker? sorry was set up vergeten vermelden: 16mm mukini
lage (snelle) uitlaat
membraam
mensen op het forum met ongeveer dezelfde set up die tips hebben?
best ook een aantal pakkingen bestellen? kheb denk ik al gelezen op het forum dat er soms 2 voetpakkingen nodig zijn bij die z1.
Nee flapdrol, compressie is hetzelfde, maar door de massa van het vliegwiel (als ie eenmaal rond is) druk je hem makkelijker door de compressie, dat is echt behoorlijk merkbaar, iig toen ik met die selettra binnenrotor aan het kloten was