Dat ik onderdelen voor de DS6 op ebay heb gekocht, alles heel snel aangekomen behalve een setje aanzuigrubbers.. Ineens vandaag de postbode aan de deur: Pakketje voor meneer Vermeulen, dat is dan 26,45 euro.. Hier heb je het bewijs, liefst gepast al het kan.. Dan betaal je je al blauw aan vervoer komt dit er uit het niets ook nog bij voor import & formaliteiten.. snap er nix van, bij de rest was dit niet..
David schreef:Dat ik onderdelen voor de DS6 op ebay heb gekocht, alles heel snel aangekomen behalve een setje aanzuigrubbers.. Ineens vandaag de postbode aan de deur: Pakketje voor meneer Vermeulen, dat is dan 26,45 euro.. Hier heb je het bewijs, liefst gepast al het kan.. Dan betaal je je al blauw aan vervoer komt dit er uit het niets ook nog bij voor import & formaliteiten.. snap er nix van, bij de rest was dit niet..
ze nemen steekproeven en dan betaal je import hun geven er een bepaalde waarde aan kwam zeker uit de USA of iets
David schreef:Dat ik onderdelen voor de DS6 op ebay heb gekocht, alles heel snel aangekomen behalve een setje aanzuigrubbers.. Ineens vandaag de postbode aan de deur: Pakketje voor meneer Vermeulen, dat is dan 26,45 euro.. Hier heb je het bewijs, liefst gepast al het kan.. Dan betaal je je al blauw aan vervoer komt dit er uit het niets ook nog bij voor import & formaliteiten.. snap er nix van, bij de rest was dit niet..
ze nemen steekproeven en dan betaal je import hun geven er een bepaalde waarde aan kwam zeker uit de USA of iets
Ja, alles kwam vanuit amerika. Miljaar hopelijk heb ik dit niet te vaak voor dan want moet wel nog wat bestellen
Amerikanen zetten er idd vaak ook de echte waarde op. Al het spul wat ik uit China bestel markeren ze als "gift" en als er een waarde op staat, is het vaak $5 ofzo terwijl het vaak een stuk meer is.
Tombo schreef:Amerikanen zetten er idd vaak ook de echte waarde op. Al het spul wat ik uit China bestel markeren ze als "gift" en als er een waarde op staat, is het vaak $5 ofzo terwijl het vaak een stuk meer is.
Zo dat is slim gezien, zouden die amerikanen beter ook doen dan..
Dat ik een deal rond had via mp, per mail bezig ben een afspraak te maken (maar hij reageert al 4 dagen niet.., geen telnr bekend).. En gisteren iemand hoger heeft geboden op mp.. Ben benieuwd wat de verkoper gaat doen en of hij zich aan de afspraak met mij houdt, of voor het extra geld gaat..