Vreemd Nieuws Topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

jullie wezen gewaarschuwd! :lol: :lol:

[web]http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120712_00220808[/web]
when men were men, and helmets were for divers
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

YamaSam schreef:jullie wezen gewaarschuwd! :lol: :lol:

[web]http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120712_00220808[/web]

Klopt helemaal ik heb dat nooit begrepen dat mensen daar speciaal gaan tanken . Als wij naar spanje rijden naar de caravan tuf ik overal door totdat ik moet tanken als je voor 3000 euro of iets kwijt bent maken die paar euro besparen ook niet meer uit .
Maar ze hebben helemaal gelijk GIERIGE nederlanders :D
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

zeker niet alles gelezen hahahah
Laatst gewijzigd door bajaboy op 13 jul 2012, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

:play: manman, je zou het beklagen van hier nog iets neer te zetten gewoon
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

ach even zeiken zijn we goed in hahahha

en lees me onderschrift zeg ik dan maar he :lol:
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

bajaboy schreef:ach even zeiken zijn we goed in hahahha

en lees me onderschrift zeg ik dan maar he :lol:

Nooit die rijen auto,s (nederlanders) gezien daar die soms uren staan te wachten om tankie vol te gooien ??

Dus dat er dan dombo,s zijn die het proberen te halen en net niet lukt geloof ik wel .....

p.s zit met me hoofd in spanje :D
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

ach nederlanders zijn gierig belgen zijn dom grieken zijn lui zo is er altijd wel wat.
ik ken gierige belgen ik ken domme nederlanders ken alleen geen aktieve grieken
maar dat zit er meer in dat ik maar 1 griek ken denk ik :lol:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

moet je die griek es vertellen dat ie eindelijk alle achterstallige en ontdoken belasting moet betalen :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nou wij hebben vandaag luxemburg wel gehaald, we moesten dar wel tanken want je komt de volgende honderden km's in Belgie geen tankstation tegen :P
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Over gierige Nederlanders gesproken............. :roll:

http://www.nu.nl/binnenland/2861307/kon ... veren.html
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Wat er hier vandaag al gebeurd is , is nogal moeilijk te verwoorden, maar ik ga men best doen :P

Mijn vader vertrok deze morgen naar zijn werk om 05.30u... staat er plots een oud vrouwtje in de garage.
En hij kreeg ze heel moeilijk terug buiten :? Ze praat geen Nederlands, enkel af en toe wat Duits/Russisch achtige woorden.
Na wat moeite ging ze dan toch buiten... Daarna staat men moeder op om 6u, wilt ze wat fruitafval bij de compost gaan gooien (staat onder da car porte), verschiet ze haar nen bult
omdat daar een oud vrouwtje staat. Ook daar niet weg te krijgen... en als je te lang aandringt wordt ze kwaad en begint ze hevig te zwaaien/ nee schudden.
Maar ook mijn moeder moest naar haar werk... dus was ik het volgende slachtoffer :x Werd ik om 7u uit men bed gehaald door men zus, om dat vrouwtje weg te krijgen.
Maar er was geen beginnen aan, ze bleef daar maar staan, naast de Swift... wat staan wiebelen enzo. Dan wandelde ze plots toch weg, dus dachten we "OOOEF!!" staat ze daar 15min later weer.
Dus maar naar de politie gebeld! (Je weet nooit, een ontsnapte demente vrouw oid. Het is wel zo'n zigeuner typetje... echt zo'n akelig oud vrouwtje :lol: )

Nu zijn we 2,5uur later, nog steeds geen spoor van de politie, maar het vrouwtje staat er ook niet meer. Of ze moest al terug zijn gekomen terwijl ik dit aan het typen ben. :shock: :shock:
Laars
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Laars »

Jens36 schreef:Wat er hier vandaag al gebeurd is , is nogal moeilijk te verwoorden, maar ik ga men best doen :P

Mijn vader vertrok deze morgen naar zijn werk om 05.30u... staat er plots een oud vrouwtje in de garage.
En hij kreeg ze heel moeilijk terug buiten :? Ze praat geen Nederlands, enkel af en toe wat Duits/Russisch achtige woorden.
Na wat moeite ging ze dan toch buiten... Daarna staat men moeder op om 6u, wilt ze wat fruitafval bij de compost gaan gooien (staat onder da car porte), verschiet ze haar nen bult
omdat daar een oud vrouwtje staat. Ook daar niet weg te krijgen... en als je te lang aandringt wordt ze kwaad en begint ze hevig te zwaaien/ nee schudden.
Maar ook mijn moeder moest naar haar werk... dus was ik het volgende slachtoffer :x Werd ik om 7u uit men bed gehaald door men zus, om dat vrouwtje weg te krijgen.
Maar er was geen beginnen aan, ze bleef daar maar staan, naast de Swift... wat staan wiebelen enzo. Dan wandelde ze plots toch weg, dus dachten we "OOOEF!!" staat ze daar 15min later weer.
Dus maar naar de politie gebeld! (Je weet nooit, een ontsnapte demente vrouw oid. Het is wel zo'n zigeuner typetje... echt zo'n akelig oud vrouwtje :lol: )

Nu zijn we 2,5uur later, nog steeds geen spoor van de politie, maar het vrouwtje staat er ook niet meer. Of ze moest al terug zijn gekomen terwijl ik dit aan het typen ben. :shock: :shock:

Waarschijnlijk verzot op de Swift
Snel verkopen dan, zeker als ze ook nog eens dement kan zijn :roll: :wink:
1978 chroom 60 cc
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Of ze staan bij je in te breken terwijl zij je afleidt.
Kijk eerst even in de FAQ.
scirocco
500km gereden
500km gereden

Bericht door scirocco »

Inderdaad meerdere gehoord vragen naar de weg of camping en je maar niet begrijpen
Terwijl anderen je kostbaarheden mee nemen
NIX schreef:Of ze staan bij je in te breken terwijl zij je afleidt.
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Ja was ik ook aan het denken. Gelukkig houden we alles nogal redelijk goed op slot achteraan...
Ze is nu weg, en ik hoop dat ze weg blijft :P
Ik zie het al voor me : 's nachts terugkomen van café --> fiets onder de car porte en daar staat ze weer :shocked: :lol:
Plaats reactie