De 1J6 is de snelste ( welgeteld 1,4km/h sneller dan de 2RU).
Maar de 2RU trek wel veel sneller op...
Dan volgt de Rat , dan de kreidler (maar die doet het effe niet uitstekend) en dan de flandria offcourzzz...
Jens36 schreef:De 1J6 is de snelste ( welgeteld 1,4km/h sneller dan de 2RU). Maar de 2RU trek wel veel sneller op... Dan volgt de Rat , dan de kreidler (maar die doet het effe niet uitstekend) en dan de flandria offcourzzz...
Vanmiddag de schokbrekers van mijn FS1 maar eindelijk eens goed bekeken en aangepakt. Afgelopen zondag met een vaartje van 60km/u vloog de onderste kop van de rechter schokbreker los waardoor plotseling de achterkant flink naar beneden vloog en ik flink kon gaan zoeken naar de verloren onderdelen...
De onderste koppen zitten nu met loc-tite vast en komen door een borging met de moer nooit meer los... Wel een eigen 'spring-compressor' moeten fabriceren om de veren en bussen fatsoenlijk in te kunnen drukken en wat werkruimte te creeren...
Hopen dat het weer morgen redelijk is, zodat ik even een stuk kan rijden...
ja zonde he had er eerst een stanley 3e9 achterlicht op maar dat scheen bijna recht omhoog heb ook geen spatbord meer maar ik doe er denk ik een 70,s blokspatlap onder en knutsel daar een kentekenplaat op dit moet mijn winter fs1 dx worden wel 378 stijl met kofferrek vrees ik
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.