Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v6.0
-
- 2000km gereden
Vond ik in de berging nog een losse rempot en deze bleek beter dan de ori van mijn 2F2 (die wellicht is zoekgeraakt tijdens verzending, maar dat is een ander verhaal en nog niet zeker). Gisteravond de boel maar eens gedemonteerd... simpele maar effectieve constructie. Alles even schoongemaakt en weer gemonteerd voor als de ori nog meer aan komt.
-
- 2500km gereden
ben ook met de rempot bezig willem een ronde asco 5/8, maar t schijnt dat er voor 3/8 wel revisie matriaal is maar voor 5/8 niet meer
ook schijnt de remhevel iets anders te zijn dan die van een 4 kante.
een tip willem heb veel geduld pffff
ben met die ronde met tussenpoze,s pas sinds 2008 bezig

ook schijnt de remhevel iets anders te zijn dan die van een 4 kante.
een tip willem heb veel geduld pffff

ben met die ronde met tussenpoze,s pas sinds 2008 bezig

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 2000km gereden
Dat schiet dan lekker op, maar geduld is een schone zaak
.
Verschil in remhevel heb ik ondertussen ook geconstateerd. Ik denk dat ik nu een remhevel voor een ronde pot heb, want deze staat naar mijn mening te dicht op het handvat (ofwel : er zit minder ruimte voor de vingers tussen het rubber handvat en de hendel dan aan de kant van de koppeling).
Maar goed, ik ben in afwachting van een complete gereviseerde set welke twee weken geleden al binnen had moeten zijn en de verzender is nog tot volgende week op vakantie, dus dat wordt nog even wachten en dan maar hopen dat het niet ergens bij de post is zoekgeraakt.
Wel jammer, want het is mooi windstil weer in de polder hier en dus goed weer om de 2F2 uit te laten. Maar ja, zonder voorrem wordt dat natuurlijk niks.

Verschil in remhevel heb ik ondertussen ook geconstateerd. Ik denk dat ik nu een remhevel voor een ronde pot heb, want deze staat naar mijn mening te dicht op het handvat (ofwel : er zit minder ruimte voor de vingers tussen het rubber handvat en de hendel dan aan de kant van de koppeling).
Maar goed, ik ben in afwachting van een complete gereviseerde set welke twee weken geleden al binnen had moeten zijn en de verzender is nog tot volgende week op vakantie, dus dat wordt nog even wachten en dan maar hopen dat het niet ergens bij de post is zoekgeraakt.
Wel jammer, want het is mooi windstil weer in de polder hier en dus goed weer om de 2F2 uit te laten. Maar ja, zonder voorrem wordt dat natuurlijk niks.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer: