De G7S is door een Nederlandse vriend in Michigan opgehaald bij de verkoper, daarna uit elkaar gesloopt en naar Nederland verstuurd per container schip. De tank en het zadel waren er niet bij.
De Sheriff heb ik gekocht voor het 80cc blok, de rest ervan is te koop. Duitser zonder papieren. In redelijke staat met slechts 11000km.
Dr. Bob schreef:De G7S is door een Nederlandse vriend in Michigan opgehaald bij de verkoper, daarna uit elkaar gesloopt en naar Nederland verstuurd per container schip. De tank en het zadel waren er niet bij.
Zo'n tank in die kleur heeft afgelopen jaar nog te koop gestaan. Weet niet meer precies waar...
Dr. Bob schreef:De G7S is door een Nederlandse vriend in Michigan opgehaald bij de verkoper, daarna uit elkaar gesloopt en naar Nederland verstuurd per container schip. De tank en het zadel waren er niet bij.
Zo'n tank in die kleur heeft afgelopen jaar nog te koop gestaan. Weet niet meer precies waar...
Klopt
Hans in Wijk bij Duurstede.......nu in Doorn
Er hoort gewoon een plaatjes tank en een street zadel op. Die heb ik al liggen, alleen nog spuiten. Kenteken zal wel moeilijk worden, er zijn geen papieren bij...
Nee hoor. Hier rijden 50cc FS1's rond, in Duitsland 80cc Sheriffs.
Print de lijst met typenummers uit voor het bouwjaar, laat Gino (of wie dan ook) een verkoopverklaring tekenen en neem een Duitse Sheriffolder mee voor de specs. Marco had er een digitaal.
Dr. Bob schreef:Er hoort gewoon een plaatjes tank en een street zadel op. Die heb ik al liggen, alleen nog spuiten. Kenteken zal wel moeilijk worden, er zijn geen papieren bij...
Keur hem eerst als bromfiets (met typeaanduiding fs1) stickertje via pelders .... dan laten omkeuren als motorfiets al vaker gedaan met 5 bakken