Oud ijzer brommeronderdelen doe ik altijd naar Nix. Dan kan hij het zelf weggooien als het ècht Nix meer is, en mij niet achteraf veroordelen dat ik nog bruikbaar spul heb weggegooid.
Jeti schreef:Oud ijzer brommeronderdelen doe ik altijd naar Nix. Dan kan hij het zelf weggooien als het ècht Nix meer is, en mij niet achteraf veroordelen dat ik nog bruikbaar spul heb weggegooid.
Jeti schreef:Oud ijzer brommeronderdelen doe ik altijd naar Nix. Dan kan hij het zelf weggooien als het ècht Nix meer is, en mij niet achteraf veroordelen dat ik nog bruikbaar spul heb weggegooid.
Je mocht zelfs die gelaste Suzuki achterbrug van Nix weggooien
Laatst gewijzigd door marco op 14 aug 2012, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeti schreef:Ah top! Wanneer mag je erin? Dan kom ik binnenkort een keer ff langs. Werk tegenwoordig (tijdelijk) in Eindhoven..
Mag er maandag al in als ik wil En je bent altijd welkom
collega ik ga vanaf zaterdag naar mn kamer in eindhoven voor de intro! we zullen ons vast nog wel zien!
Haha ik zal je zeker nog zien, ik ben er waarschijnlijk vanaf zondag, tot dan
Ben met een omweggetje toch nog geslaagd met een min of meer N&T profiel dus misschien dat ik jullie nog wel tegen kom op introductie van de TUE Ik heb me ingeschreven voor Industrial design, jullie?