Vreemd Nieuws Topic
- BelgMattijs
- 250km gereden
Op het stadsfestival Maanrock in Mechelen is een optreden van de Belgische Hardrockgroep Diablo Blvd. (Frontman is stand-upper Alex Agnew) stilgelegd door de politie omdat er werd gecrowdsurft en gemosht. Wie snapt dat?
http://rock-metal-punk.org/zine/nieuws.php?id=7368
Er hebben dus zelfs festivalgangers een Proces Verbaal (=boete) gekregen omdat ze aan het feesten waren. OP het festival. Dit kan ik écht niet begrijpen.
Er hebben dus zelfs festivalgangers een Proces Verbaal (=boete) gekregen omdat ze aan het feesten waren. OP het festival. Dit kan ik écht niet begrijpen.
-
- 1000km gereden
BelgMattijs schreef:Op het stadsfestival Maanrock in Mechelen is een optreden van de Belgische Hardrockgroep Diablo Blvd. (Frontman is stand-upper Alex Agnew) stilgelegd door de politie omdat er werd gecrowdsurft en gemosht. Wie snapt dat?
Ik ook, echt belachelijke manne die politie agenten. Ze hebben zelfs iemand zijn pas afgenomen omdat hij met een bierkartonnetje gooide

- BelgMattijs
- 250km gereden
Ja maar da's toch ni normaal?! Crowdsurfen is megaleuk en al jaren lang traditie bij rockoptredens. Het werd door de organisatie nooit aangemoedigd, maar boetes geven gaat er over.
Da's ni de spirit van een festival eh man. Daar moet ge gewoon plezier hebben met een hele hoop volk bij elkaar. Security en controle is zeker nodig, maar dit is precies een strafkamp.
Da's ni de spirit van een festival eh man. Daar moet ge gewoon plezier hebben met een hele hoop volk bij elkaar. Security en controle is zeker nodig, maar dit is precies een strafkamp.
Laatst gewijzigd door BelgMattijs op 27 aug 2012, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 5000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Hier, jullie mannen ook weer blij:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relati ... jker.dhtml
(wel Belgische site..
)
(wel Belgische site..

-
- 5000km gereden
Jeti schreef:Hier, jullie mannen ook weer blij:
(wel Belgische site..)
Of zouden juist de vrouwen hier blij mee mogen (moeten? zijn?

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
- 2000km gereden
Jeti schreef:Hier, jullie mannen ook weer blij:
(wel Belgische site..)
Kan nu wel een paar hele platte opmerkingen gaan plaatsen, maar er lezen misschien jeugdigen mee

Als ik dit artikel lees, dan kom ik tot het volgende :
"ja schat, ik ga regelmatig onveilig vreemd, want als onze relatie dan uit gaat dan wordt ik daar minder depressief van"
Mooi excuus voor de dames om er een paar extra lover's op na te houden, want dan worden ze minder snel erg depressief

(ik kan overigens nog wel wat andere conclussies trekken, maar laat ik het maar netjes houden)
- Jeti
- 17500km gereden
Kermis vlucht voor overlast
21 sep 2012
ZALTBOMMEL - Bommelaren keken vreemd op toen ze vrijdagochtend ineens de kermis aan de Beersteeg zagen verdwijnen. De exploitanten hebben hun boeltje gepakt vanwege overlast.
Burgemeester Albert van den Bosch van de gemeente Zaltbommel verschaft inzicht in het hoe en waarom van dit plotselinge vertrek. “Donderdagavond kreeg de politie melding van openbare orde problemen. Een groep van tussen de twintig en veertig jongeren, voornamelijk Marokaanse maar ook Nederlandse jeugd, veroorzaakte ongeregeldheden. Er werden uitroepen gedaan als ‘wij zijn kut-Marokkanen, er is tegen auto’s getrapt en men heeft zich intimiderend gedragen. De politie ging meteen naar de kermis toe. De exploitanten wilden meteen hun boeltje pakken, maar ze zijn op ons verzoek toch wat langer opgebleven nog. Vandaag zijn ze alsnog vertrokken.”
Cameratoezicht
De burgemeester betreurt het besluit van de exploitanten. De kermis zou tot zondag blijven. “We kunnen maatregelen nemen, we hadden cameratoezicht kunnen instellen, maar men had er geen zin meer in. Het is hun afweging geweest, ik vind het jammer dat ze zijn weggegaan. In het vervolg zal ik samen met de politie kijken of we niet extra maatregelen moeten nemen, want dat kunnen we.”
Naar verluidt waren er woensdag ook al ongeregeldheden. Van den Bosch: “Wij hebben daarvan echter geen melding gekregen.”
Edit:
En nog een ander stukje, van Omroep Gelderland
21 sep 2012
ZALTBOMMEL - Bommelaren keken vreemd op toen ze vrijdagochtend ineens de kermis aan de Beersteeg zagen verdwijnen. De exploitanten hebben hun boeltje gepakt vanwege overlast.
Burgemeester Albert van den Bosch van de gemeente Zaltbommel verschaft inzicht in het hoe en waarom van dit plotselinge vertrek. “Donderdagavond kreeg de politie melding van openbare orde problemen. Een groep van tussen de twintig en veertig jongeren, voornamelijk Marokaanse maar ook Nederlandse jeugd, veroorzaakte ongeregeldheden. Er werden uitroepen gedaan als ‘wij zijn kut-Marokkanen, er is tegen auto’s getrapt en men heeft zich intimiderend gedragen. De politie ging meteen naar de kermis toe. De exploitanten wilden meteen hun boeltje pakken, maar ze zijn op ons verzoek toch wat langer opgebleven nog. Vandaag zijn ze alsnog vertrokken.”
Cameratoezicht
De burgemeester betreurt het besluit van de exploitanten. De kermis zou tot zondag blijven. “We kunnen maatregelen nemen, we hadden cameratoezicht kunnen instellen, maar men had er geen zin meer in. Het is hun afweging geweest, ik vind het jammer dat ze zijn weggegaan. In het vervolg zal ik samen met de politie kijken of we niet extra maatregelen moeten nemen, want dat kunnen we.”
Naar verluidt waren er woensdag ook al ongeregeldheden. Van den Bosch: “Wij hebben daarvan echter geen melding gekregen.”
Edit:
En nog een ander stukje, van Omroep Gelderland
Intimidatie nekt kermis Zaltbommel
ZALTBOMMEL - De kermis in Zaltbommel is voortijdig gestopt. De exploitanten geven er de brui aan vanwege ongeregeldheden, overlast en intimidatie door een groep jongeren.
De kermis aan de Beersteeg begon woensdag en zou er tot en met zondag staan. Donderdag ging het zo erg mis, dat de exploitanten besloten op te breken.
Volgens burgemeester Van den Bosch (audio) ging het om een groep van hoofdzakelijk Marokkaanse jongens van een jaar of 15: "Laten we zeggen dat het de bekende doelgroep in Zaltbommel is". Hij vindt het jammer dat de kermis vertrokken is; als het aan hem en de politie had gelegen was de kermis gebleven.
Laatst gewijzigd door Jeti op 21 sep 2012, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.