Jeti schreef:En verder.. Ziek Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging. Dus is een dagje op bed.. Maar komt ook wel weer goed!
Na 3 dagen bed nog geen verbetering, dus even langs de huisarts. Voelt alsof er iemand op mijn maag aan het springen is, hele dag door. Koorts is wel over geloof ik.
Heb OF een infectie/virus/ontsteking/bacterie in mijn maag-darm kanaal, OF een galsteen..
Nu diclofenacnatrium (juist, die maagklachten kan verergeren..) en morgen bloed laten prikken.
Jeti schreef:En verder.. Ziek Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging. Dus is een dagje op bed.. Maar komt ook wel weer goed!
Na 3 dagen bed nog geen verbetering, dus even langs de huisarts. Voelt alsof er iemand op mijn maag aan het springen is, hele dag door. Koorts is wel over geloof ik. Heb OF een infectie/virus/ontsteking/bacterie in mijn maag-darm kanaal, OF een galsteen.. Nu diclofenacnatrium (juist, die maagklachten kan verergeren..) en morgen bloed laten prikken.
bajaboy schreef:weer een tray bier van een klant pfffffffffffffff drink geen bier en zeker geen heineken ,maar weer 24 blikjes voor de meeting denk ik dan maar .
Er zijn hier genoeg mensen die dat niet tegen zou zitten Je moet toch wat meer oefenen hoor..