Koppelingsplaten veren en olie vervangen, had ik 14 dagen geleden ook al gedaan.
Had er veertjes van 34mm in gedaan met stuk minder windingen dan de ori en die deden het precies 1 dag, ging met de dag steeds meer slippen heb ze er weer uitgehaald en opgemeten en wtf zijn ineens stuk korter geworden, weg ermee, gelijk de olie vernieuwd had er geen vertrouwen meer in iets met 75/90 versnellingsbakolie, platen ook weggegooid.
Dus 4 ori veren nieuw 2 nw platen en eurol honda versnellingsbakolie. Voorlopig slipt ie niet.
Denk heb nog een Z1 60 cc van FS1parts, erop gezet na 10 km vastloper hup eraf, uitgevijlde 2f2 erop na 10 km vastloper, dan maar weer terug naar de F5b die had er 1200 km opgezeten nou die deed het gelukkig normaal.
Raar! carb en uitlaat en cilinderkop was elke keer hetzelfde en ook elke keer ontsteking opnieuw gesteld.
OP de zuiger van de Z1 zaten nieuwe zuigerveren en in de 2f2 cilinder zat een hele nieuwe zuiger.
Ben nu opzoek naar een standaard 2f2 cilinder want vandaag of morgen word ik een keer aangehouden en ze gaan steeds vervelender doen, kenteken innemen enzo en als je toevallig 65 km/u rijdt in de bebouwde kom ben je je rijbewijs nog kwijt ook.
miran72 schreef: Denk heb nog een Z1 60 cc van FS1parts, erop gezet na 10 km vastloper hup eraf, uitgevijlde 2f2 erop na 10 km vastloper, dan maar weer terug naar de F5b die had er 1200 km opgezeten nou die deed het gelukkig normaal. Raar! carb en uitlaat en cilinderkop was elke keer hetzelfde en ook elke keer ontsteking opnieuw gesteld.
Je had beter je carburateur anders kunnen afstellen.
Die 16 mmcarburateur zit gewoon een 150 sproeier in, luchtschroef staat 1 3/4 uit, daar loopt vrijwel iedere cilinder redelijk op en loopt er zeker niet op vast na 10 km, maarja soms zijn die fs1tjes gewoon raar.
2 pakjes shag gehaald en een zundapp eruit gereden viel me trouwens op dat er vandaag veel oud ijzer op de weg was.
bij de waalkade een ouwe bmw motor zo,n zwarte met zo een achterlicht wat op de loop van
een kanon lijkt, en een royal nord zo een met voor ook een achterspatbord samen met een ouwe
kreidler met zo een zoek licht koplamp, die ook op die met geforceerde koeling zaten.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.