Ik was een stukje te kort van tekst zoals ik het nu terug lees lijkt het of ik
2 komplete brommers heb weggebracht Dit moet het wezen 378 sloop blokje en een 3e9 frame naar henk jan gebracht.
oja ook nog een ajh cilinder met koppie dit alles behalve dat frame t.b.v. mijn fs1 blokjes
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
125 km getuft waarvan 50 km in de regen en daar kan ie slecht tegen. krimpkous had ik al om de bobinekabel gedaan en waterdichte dop dat ging al een stuk beter dan eerst, toen schee ie er met 3 druppels er al gelijk uit. Nu beetje regen blijft ie het doen maar met echte stromende regen slaat ie af bij een stoplicht en gaat ie niet meer aan, moet ik 'm eerst droogmaken.
miran72 schreef:125 km getuft waarvan 50 km in de regen en daar kan ie slecht tegen. krimpkous had ik al om de bobinekabel gedaan en waterdichte dop dat ging al een stuk beter dan eerst, toen schee ie er met 3 druppels er al gelijk uit. Nu beetje regen blijft ie het doen maar met echte stromende regen slaat ie af bij een stoplicht en gaat ie niet meer aan, moet ik 'm eerst droogmaken.
Moet toch niet nodig zijn? Heeft deze brom dat probleem al niet veel langer?
Deze brommer heeft het nog nooit goed gedaan in de regen. Binnenkant van ontstekingafdekplaatje was zeiknat maar er zitten nergens rare spleten ofzo. Op een gegeven moment in de stromende regen moet ik afremmen of stoppen en dan slaat ie af en krijg ik 'm bijna niet meer aan de praat.
Vanochtend start ie gewoon met 1 kick alsof er niets aan de hand is.
Wellicht vonkt ie aan de buitenkant van de bougiedop als die nat is. Andere bougiedop of zoals wij vroeger deden een houten hulsje van een luciferdoosje eromheen op het moment dat ie stopt met vrolijk draaien, maar ja, dan moet je die wel net bij je hebben . Ik ken dit euvel maar al te goed, mijn 1J5 had ook altijd in barre regen dit probleem en ik had daar dus gewoon het hele jaar door een hulsje omheen (was overigens zo'n bougiedop met metalen buitenkant).
Water achter je onstekingskapje ? Misschien moet je even kijken of het rubber waar je draadboom van de onsteking door naar binnen gaat wel goed afsluit. Als die niet goed zit spat er wellicht water van je ketting af door naar binnen.
schijf zwart gespoten misschien dat de goedkeuring van willem onderweg is hahahha voorspatbord hersteld met kit (2 pootjes afgebroken aan de onder zijde en lassen geeft zo n bende dus gelijmd )
en gezien de 17inch dx voor spatborden voor het oprapen liggen maar hersteld.
rustig aan plaats vanavond foto van de zwarte schijf ,maar je had/heb gelijk willem staat netter.
bajaboy schreef:schijf zwart gespoten misschien dat de goedkeuring van willem onderweg is hahahha voorspatbord hersteld met kit (2 pootjes afgebroken aan de onder zijde en lassen geeft zo n bende dus gelijmd ) en gezien de 17inch dx voor spatborden voor het oprapen liggen maar hersteld.
rustig aan plaats vanavond foto van de zwarte schijf ,maar je had/heb gelijk willem staat netter.
miran72 schreef:Deze brommer heeft het nog nooit goed gedaan in de regen. Binnenkant van ontstekingafdekplaatje was zeiknat maar er zitten nergens rare spleten ofzo. Op een gegeven moment in de stromende regen moet ik afremmen of stoppen en dan slaat ie af en krijg ik 'm bijna niet meer aan de praat.
Vanochtend start ie gewoon met 1 kick alsof er niets aan de hand is.