Bruine draad is een spanningsdraad hou die tegen het frame en hij maakt kortsluiting ja.
maar zou eigenlijk pas spaning mogen geven als ie op contact staat.
beste is boompje er uit en helemaal na kijken onder het genot van een palmke
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
kheb zojuist iets gevonden wat volgens mij niet klopt, heb echter geen idee. (ivm kortsluiting)
bij mijn stekkertje dat van de ontsteking komt heb ik eens doorgemeten en alle 4 de draden staan met elkaar in verbinding welke manier je ook doormeet.
volgens mij klopt dit niet? weet namelijk niet echt veel over hoe de draden aan de ontsteking hangen.
iemand idee wat dit kan zijn? extra als ik dat priesje los trek heb ik geen kortsluiting meer en werkt alles normaal kwa pinkers en claxon.
Even tussendoor, hoeveel kost het eigelijk om een brommer zonder een enkel document dus geen kenteken bewijs ofzoo, (alleen de verkoopovereenkomst) de laten keuren en op kenteken zetten bij de rdw???
ligt er aan buiterlandse of hollands
ik houd altijd gewoon rekening met 200 wat goedkoper is is meegenomen .
exact zal of zou ik niet weten geloof 158 euro of zo
bajaboy schreef:ligt er aan buiterlandse of hollands ik houd altijd gewoon rekening met 200 wat goedkoper is is meegenomen . exact zal of zou ik niet weten geloof 158 euro of zo
hollander 2ru 1986... om precies te zijn, maar het is nog niet zo ver, ik verwacht niet dat ik voor de jaarwisseling richting roosendaal zal moeten...