Hele dag met de winter 378 bezig geweest is bijna klaar wil ik de kentekenplaat er op schroeven
past ie niet onder het achterlicht hoe lang zou het goed gaan met een verzekeringsplaatje van 77 en de kentekenplaat in de binnenzak
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man schreef:Hele dag met de winter 378 bezig geweest is bijna klaar wil ik de kentekenplaat er op schroeven past ie niet onder het achterlicht hoe lang zou het goed gaan met een verzekeringsplaatje van 77 en de kentekenplaat in de binnenzak
met een klasgenoot naar de vkb geweest. tikt ineens Riemer op mn schouder!
hij heeft een amazon met een 2.3 turbo blok uit een 700 serie gemaakt. echt een super vet ding!
weer een naar boven gebracht voor de winterslaap.
nu nog een en dan zijn de 3 musketiers boven.
Staan ze lekker voor de grote ruit naar buiten te kijken.
stelletje gluurders
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Suz tank verder geschuurd, buitenkant is nu bijna naakt.
Dan de onderkant nog met een staalborstel ofzo, is vrij verroest..
Dan mag ik weer aanklooien met het vullen van 2 deukjes..
En dan spuiten maarweer!
fs1man schreef:Hele dag met de winter 378 bezig geweest is bijna klaar wil ik de kentekenplaat er op schroeven past ie niet onder het achterlicht hoe lang zou het goed gaan met een verzekeringsplaatje van 77 en de kentekenplaat in de binnenzak
Vandaag de nieuwe cilinder op de 2RU gezet, gestart en het inrijden is begonnen. Wel een enorm verschil qua gedrag in vergelijking met de oude immi FS1-cilinder... Veel meer power over het gehele toerengebied (tot 40-45km/u natuurlijk...)
Ook eindelijk de koppeling van mijn 378 weer gefixed na 2 keer een geknapt immi-wormpje tijdens de montage. Nu met een origineel wormpje probleemloos kunnen monteren... Morgen even een bus lak halen om de tank te herstellen in oude glorie... Een gigantische lakblaar rondt het tankgat...