Krikstart

bajaboy schreef:Meer foto's
KenmerkenConditie: Nieuw Beschrijving Yamaha rd 50 m voorspatbord nieuw NOS wel imi
Bieden via marktplaats
volgens mij is het of nos of imi dan wel een oude nieuwe imi hahaha
bajaboy schreef:NOS id idd NEW OLD STOCK maar is dan niet alles wat nog niet gebruikt is nos?? ja dus dan heb ik nog voor een ton nos liggen .
imi is imi gebruikt of ongebruikt zet dat er dan bij en welke staat de imi is .. dat laat ik over aan de koper.
in mij ogen (maar ja wie ben ik) is nos origineel en niet gebruikt .
en is imi ,imitatie en dus na gemaakt van het oude en of dat nu 1970 of nu is het is imitatie en dat je daar ook weer gradatie s in hebt pffffffff het blijft imi (al kan het mooie zijn)
KenmerkenConditie: Nieuw Beschrijving Yamaha rd 50 m voorspatbord nieuw NOS wel imi
Bieden via marktplaats
scirocco schreef:Conclusie dat hier niets mis mee is verkoper laat weten dat het NOS is maar wel imi is
NOS heeft niets te maken orgineel of imi
Bieden via marktplaats
Jeti schreef:Kreeg een reactie op mijn Puch Maxi motorblok:Reactie op uw advertentie 'Puch Maxi motorblok E50'
hee
hij is nie compleet
de cilinderkop zit er niet op en geen zuiger dus nie compleet mvg
![]()
Jeti schreef:Nou ja, ik vind een cilinder geen onderdeel van het motorblok eigenlijk..
Een motorblok zonder cilinder, kop, zuiger en carburateur kan nog steeds een compleet blok zijn. Er worden genoeg blokken aangeboden waar een krukas of een koppeling of een ontsteking mist. Dan pas is een blok niet compleet (het binnenwerk), vind ik. Hoewel zonder ontsteking het ook nog wel kan.
Hoe dan ook: als de foto's maar duidelijk zijn, en dat zijn ze. Dan moeten mensen niet zeuren over een kop en een zuiger (en de cilinder dan?? daar hebben ze het niet eens over).
Ach, laat maar lullen