yamaha_fs1_2ru schreef:Hmmm. Dacht dat swift ook 4x100 had... ETwaarde verschild nogal.. Het zijn volgens mij geen standaart Volkswagen velgen dus het naafgat zou wel groot genoeg zijn..
Sorry voor de valse informatie..
Klopt, zijn niet de standaard Golf velgen.
Ach, ga nu toch in de kou niet buiten sleutelen / velgen verwisselen, dus komt misschien later wel.
En anders blijf ik gewoon met m'n "thuiskomertjes" rijden Schijnt wel beter te zijn bij gladheid.
Ik droomde vannacht dat ik dat ongeluk met die paarse Golf met de Swift had.. Weet niet of mijn lichaam er dan nog zo goed vanaf was gekomen
Laatst gewijzigd door Jeti op 13 dec 2012, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Naafgat maakt niet uit het past toch niet de steek is anders (boutafstand)
Jeti schreef:
yamaha_fs1_2ru schreef:Hmmm. Dacht dat swift ook 4x100 had... ETwaarde verschild nogal.. Het zijn volgens mij geen standaart Volkswagen velgen dus het naafgat zou wel groot genoeg zijn..
Sorry voor de valse informatie..
Klopt, zijn niet de standaard Golf velgen. Ach, ga nu toch in de kou niet buiten sleutelen / velgen verwisselen, dus komt misschien later wel. En anders blijf ik gewoon met m'n "thuiskomertjes" rijden Schijnt wel beter te zijn bij gladheid.
Ik droomde vannacht dat ik dat ongeluk met die paarse Golf met de Swift had.. Weet niet of mijn lichaam er dan nog zo goed vanaf was gekomen
Hééé! Ik moet eens een nieuwe bestuurdersmat hebben.
Ik denk dat de vorige eigenaar een vrouw was die met hakken aan reed ofzo... na 47000km zit je toch nog niet door een mat door?
Hééé! Ik moet eens een nieuwe bestuurdersmat hebben. Ik denk dat de vorige eigenaar een vrouw was die met hakken aan reed ofzo... na 47000km zit je toch nog niet door een mat door?
HotWheels schreef:heb nooit eerder van plurimatic gehoord is dat mss. een soort vario-koppeling?
Ik heb geen idee voorlopig zat andere projecten dus deze komt wel maar wel leuk voor in de stad zo een vespa ....en voor moeders als hij klaar is .....
Zit ook te kijken naar een goedkoop wagentje, toch wel lekker als ik naar Tiel moet
Ik had overal visjes uit gegooid om een autotje te vinden voor jet.
Gister een leuk ding aangeboden gekregen.
Peugeot 106.
Loopt goed geen roest en netjes van binnen.
Je hoort de spanrol, deze dus beter vervangen.
Voor de prijs van 50 euro. Iets voor jou?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hééé! Ik moet eens een nieuwe bestuurdersmat hebben. Ik denk dat de vorige eigenaar een vrouw was die met hakken aan reed ofzo... na 47000km zit je toch nog niet door een mat door?