Het grote kleine vragen topic
-
- 1500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
dat was voor lange mikunis...
die korte heb ik op het net nog nooit gezien, en in winkels eigenlijk enkel in orri mikunicarbs..
ik ben zelf nog aan het zoeken naar een mens met een assortimentje van die korte in de aanbieding, ze zijn echt beter voor ons type carb..
er is een merkelijk kwaliteitsverschil tussen mikuni en de rest, dus maak dat het logootje eropstaat (hebbek hier onlangs nog gepost)
de telling van die lange is anders, dat wisten we ook al, er is diameter van het gat, cc/minuut (of sec.) en ook gewicht van mengsel dat passeert
->ze maken er een rommeltje van met al die maten..
om en bij de honderd met die lange, en om en bij de 170 voor de korte zou ik zeggen
die korte heb ik op het net nog nooit gezien, en in winkels eigenlijk enkel in orri mikunicarbs..
ik ben zelf nog aan het zoeken naar een mens met een assortimentje van die korte in de aanbieding, ze zijn echt beter voor ons type carb..
er is een merkelijk kwaliteitsverschil tussen mikuni en de rest, dus maak dat het logootje eropstaat (hebbek hier onlangs nog gepost)
de telling van die lange is anders, dat wisten we ook al, er is diameter van het gat, cc/minuut (of sec.) en ook gewicht van mengsel dat passeert
->ze maken er een rommeltje van met al die maten..
om en bij de honderd met die lange, en om en bij de 170 voor de korte zou ik zeggen
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
daar is toch niks speciaal aan?
je moet es proberen ongeïnhaleerde rook door een sproeier te blazen,
in dezelfde richting als het mengsel
dan zie je het verschil met mikuni, ze zijn écht beter volgens mij..
dat verschil merk je pas als echt alles nauwkomt natuurlijk..
je moet es proberen ongeïnhaleerde rook door een sproeier te blazen,
in dezelfde richting als het mengsel

dan zie je het verschil met mikuni, ze zijn écht beter volgens mij..
dat verschil merk je pas als echt alles nauwkomt natuurlijk..
when men were men, and helmets were for divers